Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lee1365380400

Jeg har nettopp begynt på trionetta p piller og forstod det som om at det er kun i de periodene jeg tar de hvite sukkerpillene jeg skal ha mensen. Men nå er jeg kommet halveis i det andre brettet og får en slags blødninger likevel? Det er som utflod bare veldig mørk brunrød. Har snakket en venninne som sier at det kan ta noen mnd før ting blir stabilt. Men vil gjerne høre noen andre innspill?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142362-p-piller-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lee1365380400

Venninna di har rett. Det kan forekomme litt blødningsforstyrrelser de første 2-3 mnd'ene på p-pillen. Ikke noe å bekymre seg for.

Hei og takk for svar!!

Nei da skal jeg ikke det;) Det var bare så "rar" blødning ikke sånn som jeg er vant til.

men dette skyldes kanskje også pillene?

Hei og takk for svar!!

Nei da skal jeg ikke det;) Det var bare så "rar" blødning ikke sånn som jeg er vant til.

men dette skyldes kanskje også pillene?

Det gjør nok det. Det er jo ikke en mens-blødning, så da blir den "rar" og annerledes. Håper det stabiliserer seg til neste brett, da!

:)

Lee1365380400

Det gjør nok det. Det er jo ikke en mens-blødning, så da blir den "rar" og annerledes. Håper det stabiliserer seg til neste brett, da!

:) takk for svar. Noen ganger trenger man kanskje bare en slags kommunikasjon rundt det. Har i grunnen ikke bekymret meg noe særlig etter at jeg fikk svar fra deg:) Selv om det er irriterende og blø og blø og det i feil periode! anyway thnx:)

:) takk for svar. Noen ganger trenger man kanskje bare en slags kommunikasjon rundt det. Har i grunnen ikke bekymret meg noe særlig etter at jeg fikk svar fra deg:) Selv om det er irriterende og blø og blø og det i feil periode! anyway thnx:)

Alltid hyggelig å kunne hjelpe :)

Vil også nevne at dersom du skulle bli plaget med bivirkninger av Trionetta, kan du forsøke å bytte til Yasmin, - et merke som er kjent for å omtrent være fri for bivirkninger (skjønt, det er selvsagt individuelt).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...