Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Ja. Viktig at du ser ut som en småjente på 9 år. Så forhindrer du pedofile å gjøre noe ulovlig.

Du mener visst at pedofile har veldig dårlig syn? De aller fleste ser forskjell på barn og voksne kvinner, SELV OM de voksne kvinnene er glattbarbert..

Tror heller ikke at det er hårløsheten som tenner pedofile. Derfor, utrolig usaklig innlegg.

Annonse

Jeg prøver å nappe bort det som er på kjønnsleppene... vondt!! Men det er verdt det, da slipper man å barbere seg så ofte.

Til de menn/kvinner som måtte mene at dette har noe med å føle seg/se ut som en liten jente å gjøre: det har ikke noe med det å gjøre i det hele tatt! Jeg barberer meg i alle fall nedentil fordi det er deilig for MEG! Det blir glatt og deilig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...