Gå til innhold

Hvor "hellig" er palmesøndag?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Kan butikker som vanligvis har søndagsoppe også ha det da?

Vi diskuterer dette på jobb, og har ikke kommet frem til noe.

Vi skjønner at vi må stenge sjkærtorsdag, langfredag samt 1&2 påskedag, for disse er jo super hellige.

Men, hva med palmesøndagen? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142441-hvor-hellig-er-palmes%C3%B8ndag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

I oslo tror ejg såkalte innvandrerbutikker o.l. har begynt å ha åpent skjærtorsdag, og sikkert palmesøndag også. Hvis det er til noen hjelp. Kiwi-butikken på Bogstad har søndagsåpent, du kan jo ringe dem og høre om åpningstider i påsken.

laguna1365380434

I oslo tror ejg såkalte innvandrerbutikker o.l. har begynt å ha åpent skjærtorsdag, og sikkert palmesøndag også. Hvis det er til noen hjelp. Kiwi-butikken på Bogstad har søndagsåpent, du kan jo ringe dem og høre om åpningstider i påsken.

Det kan jeg gjøre! Takk skal du ha:-)

God påske!

god påske du også! ... det er fælt når alt stenger........ Men du vil knaskej lukke butikken!!!!? :-)

...Jeg mener - tenk på alle som er på fjellet (halve norge). De får jo alt! - mat, servering, slaombakker - ikkeno' er stengt for dem!

laguna1365380434

god påske du også! ... det er fælt når alt stenger........ Men du vil knaskej lukke butikken!!!!? :-)

Jeg har lyst til å jobbe jeg.. Det spørs altså bare hvor mye jeg har lov..

Får jeg det som jeg vil, får du komme å handle hos meg da vet du, om shoppingsuget blir stort;)

Annonse

Jeg har lyst til å jobbe jeg.. Det spørs altså bare hvor mye jeg har lov..

Får jeg det som jeg vil, får du komme å handle hos meg da vet du, om shoppingsuget blir stort;)

Kan egentlig ikke fordra å handle. Men jeg liker veldig godt å ha MULIGHETEN! Så hvor er butikken din, da? Må jeg reise land og strand rundt??? Hyggelig å høre at du trives :-)

laguna1365380434

Kan egentlig ikke fordra å handle. Men jeg liker veldig godt å ha MULIGHETEN! Så hvor er butikken din, da? Må jeg reise land og strand rundt??? Hyggelig å høre at du trives :-)

Enig.. Det er kjipt å ikke ha muligheten. Særlig om en har glemt å handle en eller annen urnødvendighet..:-I

Butikken ligger i Thv.meyersgt i Oslo, men selger i grunn ikke så mange nødvendigheter da.. Bøker, tegneserier og musikk og relaterete ting.

:-)

Enig.. Det er kjipt å ikke ha muligheten. Særlig om en har glemt å handle en eller annen urnødvendighet..:-I

Butikken ligger i Thv.meyersgt i Oslo, men selger i grunn ikke så mange nødvendigheter da.. Bøker, tegneserier og musikk og relaterete ting.

:-)

Men det er jo akkurat det man trenger for å kose seg, da :-))

laguna1365380434

ja, vi bestiller sol, med vår i lufta! Det er topp! Ellers kan det være lit traurig..

Jepp. Dette skal bli bra det..Skal hamstre inn noen bra krimmer, påskesnop samt våge meg på polkøen, blir været bra nok blir det vin i parken.

Selvom det kanskje er litt for tidlig. Jeg tyvstarter alltid sånt og blir forkjølet. Lærer aldri, men det er jo hyggelig og.

Jepp. Dette skal bli bra det..Skal hamstre inn noen bra krimmer, påskesnop samt våge meg på polkøen, blir været bra nok blir det vin i parken.

Selvom det kanskje er litt for tidlig. Jeg tyvstarter alltid sånt og blir forkjølet. Lærer aldri, men det er jo hyggelig og.

høres kos ut! Åssen drikker man vin offentlig i det fri? Kamuflert som brus eller i termos kanskje? ?? ;)

Annonse

laguna1365380434

høres kos ut! Åssen drikker man vin offentlig i det fri? Kamuflert som brus eller i termos kanskje? ?? ;)

Valg av sted! På Kuba f.eks er det ingen som bryr seg(som jeg har sett i hvertfall) men i frognerparken er det mer stress en kos.

Tror også det er forskjell på å sitte å bælme seg full og på å kose seg med litt vin eller øl. I praksis. Selvom begge er like forbudt i prinsippet..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...