Gå til innhold

Sexualliv ved 60års alderen

Anbefalte innlegg

Gjest Kjæreste

Min kjæreste er 60 og 15år eldre enn meg. Vi har sex fra 4-7 ganger daglig. Vi har vært sammen i to år. Hvor lenge kan vi forvente å opprettholde dette? Han har snakket med et par fortrolige venner og de sier begge det vil dabbe av etter hvert. Jeg tror at så lenge han evner og vise meg så mye oppmerksomhet og kjærlighet, så vil jeg fortsette og være hekta på han. Jeg føler at vi sammen har funnet "hemmeligheten" til et godt forhold. Vi sender hverandre søte, små og kåte meldinger hele dagen. Vi planlegger reiser, weekender, forteller om våre seksuellt ønsker, etc når vi ligger i sengen inntil hverandre eller på armen, dette skaper en fortrolighet og i et slikt "forum" er det så lett og komme med ønsker og planer. Jeg kjøper han små sjokoladehjerter, et lite kort om hvor høyt jeg verdsetter og elsker han, gir han masse oppmerksomhet, og dette har medført at han (som aldri tidligere har gjort noe i den retningen) har begynt og bruke helt andre sider av seg selv i en alder av 60 år. Han blomstrer (og får masse tilbakemeliding på det). Vi har det bare helt topp. Det er deilig å ha en mann og skjemme bort.. Jeg er ikke redd for å gi av meg selv, jeg får så mye mer tilbake. Når det gjelder 60 år og potens. Kan jeg forvente at hans potens vil opprettholde?? han har overholdet ingen problemer - er som en 16-åring.?? Spent??????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142451-sexualliv-ved-60%C3%A5rs-alderen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bebba

Jeg er i din alder, og ville nok ikke greie å holde på sånn. Men for all del hvis han er i god form og dere har lyst begge to så er det greit. Nyt det så lenge det varer. Du kan nok regne med at dere ikke er så spreke om tyve år i hvert fall. Ikke tenk på det, lev i nuet og nyt dagen i dag. Morgendagens problemer kommer fort nok.

skorpionfisken

4-7 ganger DAGLIG??????????

Rart stakkaren ikke har fått hjertestans allerede.

Ja de gamlingene :-)

Her i huset er vi noe yngre, men like fullt nyforelsket og ferske samboere. Her går det på 4-7 ganger i uka.

Vi håper det holder til vi blir gamle.....

4-7 ganger daglig - hjelp. Jaja det kan hende det tar seg opp her også når man ikke lenger har barn i huset?

petter smart

Ja de gamlingene :-)

Her i huset er vi noe yngre, men like fullt nyforelsket og ferske samboere. Her går det på 4-7 ganger i uka.

Vi håper det holder til vi blir gamle.....

4-7 ganger daglig - hjelp. Jaja det kan hende det tar seg opp her også når man ikke lenger har barn i huset?

Har ikke barn i huset, men det blir nok heller 4-7 ganger i uka, enn om dagen, her også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...