tight Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg er gutt/mann midt i 30-årene. Har lyst på kjæreste igjen(dame). Jeg er 100 % heterofil, men jeg liker å ha på trange, ettersittende stretchbukser. Vil kun dele dette med en person nemlig evnt kjæreste. Hva synes jenter/damer om dette, og når bør jeg fortelle dere dette ? 0 Siter
soleil Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hvis dette er en fetish du har så syns jeg du bør vente litt med å fortelle det til du er sikker på at dere har et trygt forhold/sexliv. Det kan fort bli oppfattet som litt "rart" og kan skremme damene unna om du forteller det for tidlig. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Syners det ikke ser bra ut på menn i hvert fall.. Hadde tatt repern tror jeg! ; ) 0 Siter
Gjest hemmmmelig Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det er noe jeg i utgangspunktet ikke hadde likt, men fra en ektemann / samboer jeg kjente godt og elsket høyt kunne jeg kanskje klart å godta det (tror jeg?). I et nytt forhold ville det antageligvis gjort at jeg hadde blitt usikker og kanskje avsluttet forholdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.