Gjest importøren Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Håper noen vil hjelpe meg litt med et bittelite problem jeg har... Jeg er hovedimportør av et produkt fra USA til Norge, og skal trykke visittkort til bruk på messer der jeg skal selge business 2 business. Hva skal jeg gi meg selv som tittel på visittkortene? Distributør? Key Account Manager? Salgsagent? Importør/Distributør? Eller er det noen andre forslag? 0 Siter
Gjest importøren Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Please, jeg vet det er trivielt og et kjedelig spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp, altså! Hva ser mest profft ut? 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Please, jeg vet det er trivielt og et kjedelig spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp, altså! Hva ser mest profft ut? Skriv det som er tilfellet Importør... om du også er distibutør ja så skriver du det også... 0 Siter
Gjest importøren Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Skriv det som er tilfellet Importør... om du også er distibutør ja så skriver du det også... Jeg er alle forslagene, skjønner du.... DERFOR er det så vanskelig... Jeg Importerer og Distribuerer, jeg er Account Manager og Key Account manager, salgsagent, og eier av selskapet. Hva hadde du syntes var en bra tittel på et seriøst visittkort? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg er ikke god på business, men i hvert fall så ville jeg skrevet det på engelsk. Ikke bruk importør/distributør, det er nok med et ord. Husker ikke hvordan distributør skrives på engelsk i hvert fall ikke med ø, men det synes jeg lyder best. Det er noe med klangen i ordet. 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg er alle forslagene, skjønner du.... DERFOR er det så vanskelig... Jeg Importerer og Distribuerer, jeg er Account Manager og Key Account manager, salgsagent, og eier av selskapet. Hva hadde du syntes var en bra tittel på et seriøst visittkort? Hmmm... Import/distr company owner... huff er dårlig på slike tiltler... 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg er ikke god på business, men i hvert fall så ville jeg skrevet det på engelsk. Ikke bruk importør/distributør, det er nok med et ord. Husker ikke hvordan distributør skrives på engelsk i hvert fall ikke med ø, men det synes jeg lyder best. Det er noe med klangen i ordet. Hmmm... Takk for innspill, men nå er det altså Norske kunder jeg har.... Skal jeg fremdeles bruke engelsk? Da er vel Account Manager det beste ordet, eller? 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hei, Skal det være en beskrivelse av firmaet ditt (distributør), eller av deg (manager)? Hvis det skal være firmaet du beskriver, ville jeg brukt "distributør" (det er åpenbart at du også importerer). Hvis det var din tittel, ville jeg skrevet "General Manager" eller "daglig leder". Husk å få med epost, firmaets URL (http://xxxxx.no), og post/besøks-adresse. Hvis det ikke fremgår fra navnet på firmaet hva dere driver med, er en undertekst grei: "Distributør av brukte politikere". Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Please, jeg vet det er trivielt og et kjedelig spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp, altså! Hva ser mest profft ut? daglig leder - enkelt og greit! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.