Gå til innhold

Visittkort -Hva skal jeg skrive?

Anbefalte innlegg

Gjest importøren
Skrevet

Håper noen vil hjelpe meg litt med et bittelite problem jeg har...

Jeg er hovedimportør av et produkt fra USA til Norge, og skal trykke visittkort til bruk på messer der jeg skal selge business 2 business.

Hva skal jeg gi meg selv som tittel på visittkortene?

Distributør?

Key Account Manager?

Salgsagent?

Importør/Distributør?

Eller er det noen andre forslag?

Gjest importøren
Skrevet

Please, jeg vet det er trivielt og et kjedelig spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp, altså!

Hva ser mest profft ut?

Skrevet

Please, jeg vet det er trivielt og et kjedelig spørsmål, men jeg trenger virkelig hjelp, altså!

Hva ser mest profft ut?

Skriv det som er tilfellet

Importør... om du også er distibutør ja så skriver du det også...

Gjest importøren
Skrevet

Skriv det som er tilfellet

Importør... om du også er distibutør ja så skriver du det også...

Jeg er alle forslagene, skjønner du....

DERFOR er det så vanskelig...

Jeg Importerer og Distribuerer, jeg er Account Manager og Key Account manager, salgsagent, og eier av selskapet.

Hva hadde du syntes var en bra tittel på et seriøst visittkort?

Gjest bebba
Skrevet

Jeg er ikke god på business, men i hvert fall så ville jeg skrevet det på engelsk. Ikke bruk importør/distributør, det er nok med et ord. Husker ikke hvordan distributør skrives på engelsk i hvert fall ikke med ø, men det synes jeg lyder best. Det er noe med klangen i ordet.

Skrevet

Jeg er alle forslagene, skjønner du....

DERFOR er det så vanskelig...

Jeg Importerer og Distribuerer, jeg er Account Manager og Key Account manager, salgsagent, og eier av selskapet.

Hva hadde du syntes var en bra tittel på et seriøst visittkort?

Hmmm... Import/distr company owner...

huff er dårlig på slike tiltler...

Mumlegåseegg
Skrevet

Jeg er ikke god på business, men i hvert fall så ville jeg skrevet det på engelsk. Ikke bruk importør/distributør, det er nok med et ord. Husker ikke hvordan distributør skrives på engelsk i hvert fall ikke med ø, men det synes jeg lyder best. Det er noe med klangen i ordet.

Hmmm...

Takk for innspill, men nå er det altså Norske kunder jeg har....

Skal jeg fremdeles bruke engelsk? Da er vel Account Manager det beste ordet, eller?

Skrevet

Hei,

Skal det være en beskrivelse av firmaet ditt (distributør), eller av deg (manager)?

Hvis det skal være firmaet du beskriver, ville jeg brukt "distributør" (det er åpenbart at du også importerer).

Hvis det var din tittel, ville jeg skrevet "General Manager" eller "daglig leder".

Husk å få med epost, firmaets URL (http://xxxxx.no), og post/besøks-adresse.

Hvis det ikke fremgår fra navnet på firmaet hva dere driver med, er en undertekst grei: "Distributør av brukte politikere".

Med vennlig hilsen

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hva ser mest profft ut?

daglig leder - enkelt og greit!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...