Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ei jente pa 20 ar som har et sporsmal. I dag, som er midt i min menstrajonssyklus, merket jeg at jeg hadde blodflekker i trusen. Syns dette var litt snodig, da jeg gar pa p-piller, og har en stabil mens syklus. Tenkte jeg kanskje hadde kuttet meg ved barbering, men dette var da ikke tilfelle. Det er ikke sa mye, men vedlig lite. men alikevel er vel ikke dette helt bra? Har samboer, og et aktivt sexliv. Vet noen hva dette kan vere? Har aldri opplevd dette for, og ble litt bekymret.

Hilsen Meghan

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142584-blodninger-utenfor-menstrajon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt småblødninger mellom mensen. Har snakket med legen min men hun sier det er helt normalt. Noen får det, andre ikke.....

Er dette normalt om man gar pa p piller ogsa? syns det er litt merkelig nar jeg aldri har fatt det for, og na, plutselig etter 4 ar hvor jeg har gatt pa pillen, far det. Blodningen er ikke vanelig mens, blodet er mye morkere (akkurtat som pa slutten av mensen). Kan det ha noe a si om jeg ikke har vert flink nok til a ta pillen hver dag? Og kanskje tatt to en dag her og der?

Med vennlig hilsen

Er dette normalt om man gar pa p piller ogsa? syns det er litt merkelig nar jeg aldri har fatt det for, og na, plutselig etter 4 ar hvor jeg har gatt pa pillen, far det. Blodningen er ikke vanelig mens, blodet er mye morkere (akkurtat som pa slutten av mensen). Kan det ha noe a si om jeg ikke har vert flink nok til a ta pillen hver dag? Og kanskje tatt to en dag her og der?

Med vennlig hilsen

Det vet jeg ikke. går ikke på piller selv. men du kan jo snakke med legen din. tror ikke det er farllig. det kan nok ha noe med at du har vært litt sløv... men viss dette er noe du bekymrer deg over kan du jo bare snakke med legen...jeg vet selv hvordan det er å bekymre seg....

• 1 måned senere...

Det vet jeg ikke. går ikke på piller selv. men du kan jo snakke med legen din. tror ikke det er farllig. det kan nok ha noe med at du har vært litt sløv... men viss dette er noe du bekymrer deg over kan du jo bare snakke med legen...jeg vet selv hvordan det er å bekymre seg....

Heisann!

Kommer disse blødningene i sammenheng med mensen?

Annonse

Med vennlig hilsen

har hatt akkurat det samme.gått på p-piller i 3 år, og plutselig skjer dette.tenkte jeg skal høre med gynekologen min om hva det kan være, og så skal jeg også skifte p-piller.jeg har vært flink med å ta p-pillene mine, hver dag, med 1-2timers forskjell i tid, så det skal ikke ha noe å si.funnet ut noe mer om det?`

mil1365380270

Når du tilfører kroppen disse hormonene, kan det føre til at slimhinnen inne i livmoren vokser seg helt ut til livmortappen. Slimhinnen er tynn, og blør lett.

Den kan fryses vekk hvis det blir plagsomt, og kommer ikke tilbake, om du ikke fortsetter med pillene.

Du kan jo spørre gynekologen din neste gang, om det kan være dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...