Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og tenker på livet... Er single og muligens sånn ubevisst litt på leit etter en mann. Ikke en hvem som helst mann, bare en å ha det hyggelig sammen med sånn innimellom.. Har ikke tenkt på meg selv som en som må inn i et forhold, jeg liker litt denne singletilværelsen også!

Så har jeg møtt en mann, da - som jeg tror jeg kan ha det hyggelig med. 3 ganger nå, siste gangen med overnatting, sex og masse kos.. og nå: nå tenker jeg selvfølgelig på han hele tiden. Vet ikke helt om jeg er forelsket (ennå), sånt tar litt tid.. Allikevel så tenker jeg på ting som jeg kanskje lurer litt på da: alder, seksuelle preferanser, personlighet.. Hvordan er denne mannen, og hva liker han? Hva er det med meg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142586-lurer-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...