Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei det er meg som trodde at jeg hadde for smal skjede til kjæresten min.. jeg vet at i kveld kommer vi til å prøve å gjøre det igjen..også lurte jeg på om jeg kunne få noen korte tips..forrige gang var jeg så nervøs at han nesten ikke kom inn i meg..og da "snakket" jeg litt med Petter Smart.jeg syns han var flink til å gi meg tips, så jeg lurte på om jeg kunne få svar av han??jeg trenger svar før i kveld..nå som jeg vet at vi skal gjøre det, er jeg bare enda mer nervøs.pliz si hva jeg kan gjøre/si..vennlig hilsen Caja

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142607-sex-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noen raad

Hva slags prevensjon bruker dere? Hvis dere bruker kondom, kan det være en fordel å bruke glidemiddel på denne, det kjøper du på apoteket ("Glid").

Glidemiddel kan godt brukes uansett!

Ikke bruk andre ting enn vannbasert glidemiddel sammen med kondomer, bruker man olje / vaselin-holdeige preparater, kan kondomen gå i stykker.

Pass på at kondomen er på under hele samleiet.

Ikke gjør noe som gjør vondt, da avslutter dere heller og finner andre måter å kose dere på.

Ingen er ni utgangspunktet for trange for en penis, det skal kunne komme en baby ut der! Men hvis man ikke slapper nok av eller er våt nok, kan det oppleves for trangt og gjøre vondt / skade. Når du er våt og opphisset, vider skjeden seg ut.

Kvinner som ikke har hatt samleie, har en jomfruhinne som brytes første gang. Det er veldig individuelt hvor kraftig denne er. Noen har allerede mistet den, ved tampongbruk, trening / ridning osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142607-sex-i-kveld/#findComment-898877
Del på andre sider

Er du ikke bare 15 år da..?

Hmm. VIL du gjennomføre et samleie? Det synes jeg du skal tenke på aller først.

Hvis ja, så bruk laaang tid på forspill. Kyss, kos, stryk..La kjæresten din forstå at du er nervøs og redd for at det skal gjøre vondt.

Jeg brukte "mange" ganger før jeg kunne gjennom føre samleie, trodde også jeg var for trang..Dette hadde jeg jo ikke hørt om før! (ikke fantes det internett heller;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142607-sex-i-kveld/#findComment-899367
Del på andre sider

Annonse

petter smart

Dette kommer vel alt for sent, men jeg håper det likevel ble vellykket.

Selv om jeg er enige med de som ber deg vente, så er jo dette opp til deg. Er du trygg på din kjæreste og at du faktisk vil dette så tviler jeg på at du tar skade av det.

Klarer du å slappe av, dvs at han tar seg veldig lang tid, forsikrer deg om at det går bra uansett om dere får det til eller ikke, så vil det nok gå seg til etterhvert.

Men gjør det vondt, er ubehagelig eller du føler han går for fort fram (som unge gutter har en tendens til å gjøre) så ikke vær redd for å be han ta det med ro eller stoppe. Han vil sikkert at det skal være godt for deg og vil sette pris på alle råd han kan få.

Han er sikkert like nervøs som deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142607-sex-i-kveld/#findComment-901643
Del på andre sider

Dette kommer vel alt for sent, men jeg håper det likevel ble vellykket.

Selv om jeg er enige med de som ber deg vente, så er jo dette opp til deg. Er du trygg på din kjæreste og at du faktisk vil dette så tviler jeg på at du tar skade av det.

Klarer du å slappe av, dvs at han tar seg veldig lang tid, forsikrer deg om at det går bra uansett om dere får det til eller ikke, så vil det nok gå seg til etterhvert.

Men gjør det vondt, er ubehagelig eller du føler han går for fort fram (som unge gutter har en tendens til å gjøre) så ikke vær redd for å be han ta det med ro eller stoppe. Han vil sikkert at det skal være godt for deg og vil sette pris på alle råd han kan få.

Han er sikkert like nervøs som deg.

hei det er visst meg igjen....igår var jeg og typen min hjemme hos meg alene..vi var inne på rommet mitt og koste oss og hadde et fint forspill..jeg kjente at han hadde skikkelig ereksjon(må bare si en ting..jeg følte meg helt trygg)etter at han hadde fingret meg en stund, spurte han om vi skulle gjøre det, og jeg sa forsiktig ja.det virket som han var veldig klar for dette nå..problemet er kondomet..når han skal ta på seg komdomen,blir han slapp igjen..det virker som han sliter med å ta det på seg..det endte med at han sa at det ikke funket og at vi ikke fikk gjort det..(det gjør forresten ingenting, for meg)det virket som han ble VELDIG skuffet over seg selv, og beklaget hele tiden..og jeg beroet han med å si at det ikke gjorde meg noe..er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå for oss. jeg har en venninde(like gammel som meg)hun fortalte at det samme hadde skjedd med henne og typen, og at de måtte prøve noen ganger før det gikk for de også..dette betrygget meg veldig..vennlig hilsen caja

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142607-sex-i-kveld/#findComment-903473
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...