Gå til innhold

Kvinner som kler seg utfordrende

Anbefalte innlegg

Gjest spille på kropp

Så du vil altså diskutere hvorfor jenter liker å ta seg best mulig ut?

Svaret på det sier seg vel selv. Du vil helt sikkert også ta deg best mulig ut. Hva som regnes som "best mulig" er selvsagt en definisjonssak, all den til vi alle har ulike preferanser.

Tror du ikke at jenter som går i korte skjørt og ekstreme utrigninger gjør det for å ta seg best mulig ut? For å føle seg vel?

Det er mulig jeg er litt gammeldags, men selv ville jeg følt meg billig og horete hvis jeg gikk for utforendrende kledd. Det er bare slik jeg ser det. Synes litt synd på jenter som må by frem kroppen sin for å få oppmerksomhet fra gutter. Det er jo så mye annet man kan spille på.

Fortsetter under...

Gjest spille på kropp

Hva er det du babler om??

Jeg kritiserte ShitDiddelyDoo for noe jeg så som en feiltolkning av ditt opprinnelige innlegg. Min tolkning av dette innlegg stemmer overens med den du presiserer nedenfor til nevnte opponent.

Ta deg en dram. Det kan i alle fall ikke misforstås.

Det så ut som om du hadde svart på mitt innlegg - glemte å sjekke innboksen. Det var en misforståelse.

ShitDiddelyDo

Det er mulig jeg er litt gammeldags, men selv ville jeg følt meg billig og horete hvis jeg gikk for utforendrende kledd. Det er bare slik jeg ser det. Synes litt synd på jenter som må by frem kroppen sin for å få oppmerksomhet fra gutter. Det er jo så mye annet man kan spille på.

"Synes litt synd på jenter som må by frem kroppen sin for å få oppmerksomhet fra gutter. Det er jo så mye annet man kan spille på."

Jeg synes ikke synd på jenter som er glade i sin egen kropp, og - på samme måte som du helt sikkert gjør - kler seg på den måten de selv føler for.

Gjest spille på kropp

"Synes litt synd på jenter som må by frem kroppen sin for å få oppmerksomhet fra gutter. Det er jo så mye annet man kan spille på."

Jeg synes ikke synd på jenter som er glade i sin egen kropp, og - på samme måte som du helt sikkert gjør - kler seg på den måten de selv føler for.

Ser ikke noe galt i å kle seg utfordrende kledd hvis det er i riktig anledning og hvis det er smakelig og ikke for mye. Men jeg synes det er latterlig når puppene holder på å falle ut fordi utringningen er for dyp eller at skjørtet kryper oppover rompa fordi skjørtet er alt for kort.

ShitDiddelyDo

Ser ikke noe galt i å kle seg utfordrende kledd hvis det er i riktig anledning og hvis det er smakelig og ikke for mye. Men jeg synes det er latterlig når puppene holder på å falle ut fordi utringningen er for dyp eller at skjørtet kryper oppover rompa fordi skjørtet er alt for kort.

Hvis puppene ramler ut og skjørtet krypper til langt oppover rumpa, så bør man kanskje revurdere sitt størrelsevalg i klær.

Men trives man med pupper som faller ut, så er det for øvrig helt ok.

Jeg blir langt mer bekymret om puppene faller ut og treffer noen på tærne, enn om de bare "tar turen over" i ny og ne.

Gjest Big Mac

Man kler og sminker seg slik at man fremhever sine fordeler og skjuler sine ulemper.

Har man slank og har fine pupper, kler man seg i trange overdeler. Har man flott rumpe har man trange bukser som fremhever det.

Har man ikke rumpe, bruker man bukser som ikke viser det.

Man pynter seg når man går ut og vil selvfølgelig se best mulig ut.

Har man ikke rompe, har man et problem!

;-)

Annonse

Gjest spille på kropp

Hvis puppene ramler ut og skjørtet krypper til langt oppover rumpa, så bør man kanskje revurdere sitt størrelsevalg i klær.

Men trives man med pupper som faller ut, så er det for øvrig helt ok.

Jeg blir langt mer bekymret om puppene faller ut og treffer noen på tærne, enn om de bare "tar turen over" i ny og ne.

Må innrømme at jeg må fnise litt når jeg ser dette hos noen damer. Jeg har også sett damer som går i minikjørt uten truse. Da måtte jeg finse og hun ble selvfølgelig fornærmet. Samme dama klaget over at menn bare ville ha henne for sex. Ser du motsetningen?

ShitDiddelyDo

Må innrømme at jeg må fnise litt når jeg ser dette hos noen damer. Jeg har også sett damer som går i minikjørt uten truse. Da måtte jeg finse og hun ble selvfølgelig fornærmet. Samme dama klaget over at menn bare ville ha henne for sex. Ser du motsetningen?

Ja, selvsagt.

Man ber jo om bråk dersom skjørtet ikke dekker dåsa og man legger igjen stringen hjemme.

Men jeg tror ikke dette er en spesielt vanlig bekledning med mindre man er blotter.

Det finnes for øvrig alt for få kvinnelige blottere.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Jeg vet ikke, kan være en av delene, begge deler eller ingen av delene. Kommer vel an på kvinnen.

Men det finnes helt klart et skille mellom sexy og vulgær, og det finnes enkelte som ikke klarer helt å holde seg på rett side av grensa.

Når skjørtet er så kort at rumpa stikker ut, eller toppen er så utringet at puppene faller ut, er det ikke sexy, men vuglært etter min mening.

Men jeg er kvinne, og menn kan sikkert uttale seg bedre enn meg om hva som er pent på damer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...