Gå til innhold

Flytte, la han være med på påskeferie ?

Anbefalte innlegg

Gjest utroligleimeg

Hvis din samboer har sagt han skal flytte 2. påskedag, men du er ikke helt sikker fordi han har sagt det før... Ville du da har reist på påskeferie som allerede er bestilt og betalt alene, eller latt han være med ? Har ett barn sammen.

Jeg teller på knappene for og i mot. Tenker at reiser vi sammen får vi litt tid å snakke på. Reiser jeg og barnet alene, får han tid til å savne oss, pakke sakene sine og flytte ut når huset er tomt.

Uansett orker ikke jeg å være der når han flytter. Da blir jeg igjen hos mine foreldre noen dager tror jeg. De bor på vei tilbake fra dit vi skal ha påskeferie.

Hva hadde dere andre gjort. Noen gode tips ?

Fortsetter under...

Hadde min samboer sagt at hun ville flytte 2. påskedag selv om vi hadde bestilt ferie sammen hun tidligere hadde truet med å flytte, ja, så hadde jeg galant reist. Slik følelsesmessig utrpressing er bare for umodent. Hvis han fortsatt er der når du kommer tilbake og han har sett at han ikke kan ta deg helt for gitt, så sørg for at dere får prata skikkelig ut og finner ut hvordan dere skal takle problemer mer hensiktsmessig i fremtiden.

Gjest malun

Pleier han å true med å flytte uten å gjøre det?

Da er han i så fall mer heldig enn han fortjener som ikke er blitt kastet ut allerede.

Reis avgårde og gi ham anledning til å savne deg. Gjør han ikke det, må han ihvertfall ordne alt selv når han drar sin kos.

Annonse

Jeg hadde i vært fall vært tilstede når han pakket, hadde ikke stolt et øyeblikk på at han ikke tok med seg mine ting.

Min tok med seg alle babybildene og så brandt huset hans i fjor så nå har vi ingen bilder i det hele tatt nesten.

Gjest utroligleimeg

Du lurer på om vi ville latt han være med, er det sånn å forstå at han veldig gjerne vil?

Han mente vi kunne dra på ferie sammen ja, og ble rar når jeg sa at det ville jeg ikke hvis han skulle flytte. Vanskelig å ha det "hyggelig" i påsken for å vite at når vi kommer tilbake skal han flytte.

Gjest utroligleimeg

Jeg hadde i vært fall vært tilstede når han pakket, hadde ikke stolt et øyeblikk på at han ikke tok med seg mine ting.

Min tok med seg alle babybildene og så brandt huset hans i fjor så nå har vi ingen bilder i det hele tatt nesten.

Jeg stoler på at han ikke tar med seg mine saker. Det er jeg faktisk helt sikker på. Hørtes ikke ut som han hadde tenkt å ta med seg halvparten av det som var hans engang. Aner ikke hva han tenker på som liksom skal pakke søndag kveld og flytte mandag, for han har en del ting da. Problemet er bilder og film ja. De fleste bildene ligger foreløpig lagret på hans pc. Jeg har fremkalt en del bilder det første halve året. Han har sagt han skal brenne de på cd til meg.

Gjest utroligleimeg

Dratt uten ham. Som en annen her sa, følelsesmessig utpressing er skikkelig umodent. La ham føle hvordan det er å være alene, i det minste for noen dager.

Ja, det vanskelige er at da har vi egentlig ingen flere dager hvor vi bor sammen om du skjønner. Han har vært i sin hjemby på besøk hos sine foreldre sammen med vår datter fra fredag til i dag, og vi skal etter planen reise i morgen, og når vi da kommer tilbake skal han være flyttet i følge han selv. Tror nok han mener det denne gangen. Han har spurt broren sin om hjelp, og sagt til han at det er for en periode. Det helt utrolige oppe i alt, er at han fortalte ikke meg når han skulle flytte. Jeg måtte spørre, og han sa det på fredag før han reiste... Men JA jeg har lyst å la han være igjen alene, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å være veldig lei meg, og ikke vet jeg om jeg orker å reise tilbake mandag kveld. Og jeg har rapporteringsfrist på jobb tirsdag etter påske, men regner med at om han flytter så kommer jeg rett og slett ikke til å klare å gå på jobb.

Jeg stoler på at han ikke tar med seg mine saker. Det er jeg faktisk helt sikker på. Hørtes ikke ut som han hadde tenkt å ta med seg halvparten av det som var hans engang. Aner ikke hva han tenker på som liksom skal pakke søndag kveld og flytte mandag, for han har en del ting da. Problemet er bilder og film ja. De fleste bildene ligger foreløpig lagret på hans pc. Jeg har fremkalt en del bilder det første halve året. Han har sagt han skal brenne de på cd til meg.

Da hadde jeg dratt alene på påskeferie og latt ham flytte mens jeg var borte.

Det å se samboer flytte er ikke det hyggeligste jeg har vært med på og jeg har vært med på det to ganger. Så hvis du kan reise og komme hjem etter han er ferdig, høres det veldig greit ut.

Annonse

Gjest utroligleimeg

Da hadde jeg dratt alene på påskeferie og latt ham flytte mens jeg var borte.

Det å se samboer flytte er ikke det hyggeligste jeg har vært med på og jeg har vært med på det to ganger. Så hvis du kan reise og komme hjem etter han er ferdig, høres det veldig greit ut.

Hvordan er det å komme tilbake til tomt hus da ? Vi har en datter på 2,5 år som jeg og må ta meg av. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere. Men lite sannsynlig at jeg ikke blir veldig lei meg.

Hvordan er det å komme tilbake til tomt hus da ? Vi har en datter på 2,5 år som jeg og må ta meg av. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere. Men lite sannsynlig at jeg ikke blir veldig lei meg.

Jeg har vært kjempelei meg de to gangene jeg har kastet ut mennene jeg har bodd sammen med, enda det har vært meg som har bestemt det. Nesten noe av det verste jeg har vært med på, så jeg hadde vel kanskje regnet med et lite breakdown.

Lykke til uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...