Gå til innhold

På veg ut av et samboerskap

Anbefalte innlegg

browneyes1365380642

Nå har jeg tatt steget og fått meg hybel, har så smått begynnt å flytte.. Det er veldig vemodig.. Det er ikke jeg som vil dette, men samboeren min..... Han vil være alene etter å ha vært sammen med meg i snart 3 år,,, han sier han er glad i meg, men trenger tid alene.

Jeg skjønner enda ikke hva som har gått så galt at det ikke går ann å løses på noen måte?

Jeg har så mange spørsmål, jeg vil ha svar på, men når jeg spør han om ting sier han bare: Du maser så og går ut døra... Akkurat som problemene forsvinner da??? Eh, not! Da er det jo ikke rart jeg maser for å få svar....

Når jeg spør om det er sjangs for at dette kan bli bra igjen, svare han.... det er mulig, men akkurat nå trenger jeg tid aleine.....

Det som irriterer meg mest er at han har ei god venninde, de påstår at de bare er venner, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tru...

Er det noen som har råd å komme med hvordan jeg skal takle dette? Er det feil av meg å fortsatt håpe at jeg kan komme tilbake??? Jeg elsker han så høyt, og selv om han har behandla meg som luft de 2 siste mnd, så er jeg villig til å tilgi å prøve å få dette til å fungere, vet det er dumt av meg å legge meg lang flat etter han, men jeg klarer bare ikke å bli sinna heller,,,,Er utrolig såra, vil bare ha tilbake livet mitt sammen med han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142728-p%C3%A5-veg-ut-av-et-samboerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Det er slutt!

Det er brutalt ja, og mannen er en drittsekk. Direkte feig er han som ikke tør si det rett ut.

Vi får se... trenger tid for seg selv...

Been there, done that.

Det er bare opp til deg hvor lenge du vil seigpines. Han har en ny en. De er venner... PØH! Du vil etterhvert oppdage at de er samboere og at vennskapet deres har inneholdt mye mer enn vennskap leeeenge før han ville at du skulle flytte ut.

Feiging er han. Og utrolig ekkel. Hadde jeg vert deg ville jeg brølt og skreket og fortalt drittsekken akkurat hva han er. Det vil du ha godt av.

Det er mange måter å gjøre det slutt på, jeg vet ikke om den seigpininga hans er noen god måte selv om han selv kanskje tror det er lettere for deg om du tror det kan gå bra til slutt. Det gjør det ikke.

Glem feigingen. Det er tungt men det går over og da blir du glad over å være kvitt kreket.

Annonse

Gjest Kjøtteteren

Det er slutt!

Det er brutalt ja, og mannen er en drittsekk. Direkte feig er han som ikke tør si det rett ut.

Vi får se... trenger tid for seg selv...

Been there, done that.

Det er bare opp til deg hvor lenge du vil seigpines. Han har en ny en. De er venner... PØH! Du vil etterhvert oppdage at de er samboere og at vennskapet deres har inneholdt mye mer enn vennskap leeeenge før han ville at du skulle flytte ut.

Feiging er han. Og utrolig ekkel. Hadde jeg vert deg ville jeg brølt og skreket og fortalt drittsekken akkurat hva han er. Det vil du ha godt av.

Det er mange måter å gjøre det slutt på, jeg vet ikke om den seigpininga hans er noen god måte selv om han selv kanskje tror det er lettere for deg om du tror det kan gå bra til slutt. Det gjør det ikke.

Glem feigingen. Det er tungt men det går over og da blir du glad over å være kvitt kreket.

Makan til aggresjon, da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...