Gjest Progesterondama;) Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Har snakket med gynekolog i dag,og han mente at jeg skulle få sjekket progesteron nivået mitt i forhold til spotting dagene før menstruasjon.Han mente vi skulle ta disse prøvene på dag 19 og 22,er det noen som har noe formening om det?synes å ha lest at det skal sjekkes på dag 24?? Han vet vel best,men er bare nyskjerrig da!!Lurer på om dette er en årsak til at jeg ikke blir gravid?Hadde en MA,med utskrapning for et år siden,og det er etter dette at jeg ble plaget med disse blødningene før mens. Visst det viser seg at det er lavt,blir det resept belagt progesteron på meg,eller helsekost progesteron?Ganske store forskjeller i pris må jeg si...Visst at det viser seg at progesteronnivået er ok,lurer jeg på om jeg alikavell kan begynne med helsekost(naturlig)progesteron?Vet ikke hvorfor,men det er akkurat som om jeg har slik troen på dette!!!!!! Håper på noen tilbakemeldinger i disse påsketider,da sikkert de fleste er på fjellet å koser seg;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/142751-spotting-i-forbindelse-med-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.