Gå til innhold

Gave til ei dame som blir 50 år

Anbefalte innlegg

Gjest Hennes datter

Tenkte å spørre dere som skriver inne på dette forumet om dere har noen forslag til meg hva jeg kan gi til bursdagen til moren min...

Vet at jeg egentlig burde ha suttet meg ned, og ha tenkt det ut på egen hånd.

Siden det er en spesiell bursdag i og med at hun blir 50år, så tenkte jeg å spørre dere om dere har noen råd, tips eller forslag til noen fine gaver til damer i den alderen...

Har fått inntrykk av at de fleste som skriver her inne ikke er så ung som meg.Derfor spør jeg dere?

Forslag, tips og råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142847-gave-til-ei-dame-som-blir-50-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hennes datter

Spørr henne hva hun ønsker seg. Da vet du at du gir henne noe hun har lyst på og kanskje trenger :-)

Jeg spurte henne om hva hun ønsket seg...

Gulløredobber sa hun! Hvor mye tror du at slike gulløredobber koster i en gullforetning her i Norge?

Annonse

Hvor mye hadde du tenkt å bruke på gaven... Er det SPA i nærheten... er ikke en dag på SPA nesten en hver kvinnes drømm...

Eller enn sånn velværedag, aroma osv...

Hvordan er hun som person, hva liker hun... å oppgi bare 50 år er ikke nok for å få en gave som passer for henne... om du har lyst til å gjøre noe utradisjonellt!

Jeg spurte henne om hva hun ønsket seg...

Gulløredobber sa hun! Hvor mye tror du at slike gulløredobber koster i en gullforetning her i Norge?

Fra 2-300, men du må fort opp i litt mer. Se eksempler her:

http://www.bjorklund.no/oslo/bjorklund.nsf/ProductListByCategory?OpenView&Start=1&Expand=7

laguna1365380434

Jeg kjøpte en snacksen mobil til moren min da hun ble 50..

Den ble hun glad for. Så spanderte jeg selvsagt logo og ringetoner og slikt, da vi er barnslige sjeler begge to..:)

Og så lærte jeg henne å sende SMS og sånn hvilket jeg i ettertid lurer på om var sånn en strålende ide..:-o ( men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre..)

I tillegg stilte jeg som drinkmikse dame i selskapet, og serverte diverse drinker og ting til gjestene hele kvelden. Det slo også an..

Lykke til med presangvalg!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...