Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bitteliten bittestor

Et sidesprang er generelt ille, men ikke hvis det bare er et bittelite.

Grensen går i hvert fall for min del ved et lite sidesprang. Det er ikke noe jeg noen gang vil tolerere.

Men et bittelite et er greit.

Hva er et bittelite da? Det er da heller ikke greit!

ShitDiddelyDo

Hva er et bittelite da? Det er da heller ikke greit!

Det kommer litt ann på definisjonen av "bittelite", men all den tid forfatteren av hovedinnlegget åpenbart har tatt stilling til hva som er "lite" og hva som er "bittelite", så er det ikke noe poeng for meg å skrive at "bittelite" ikke er greit mens "bittebitte-lite" kanskje er det.

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Ja, her er det nok mange ulike svar du kan få. Her er mitt. Jeg oppfordrer aldri til utroskap når vedkommende ikke vil forlate sin faste samlivspartner. Og det forstår jeg at du ikke vil. Jeg tror det i ettertid kan bli mye ubehag og problemer som du ikke ser nå, hvis du lar deg vippe av pinnen. Så jeg sier: ikke hopp.

Bruk heller våryret ditt til å få fart på samlivet med mannen din.

God vår!

ShitDiddelyDo

Hei!

Ja, her er det nok mange ulike svar du kan få. Her er mitt. Jeg oppfordrer aldri til utroskap når vedkommende ikke vil forlate sin faste samlivspartner. Og det forstår jeg at du ikke vil. Jeg tror det i ettertid kan bli mye ubehag og problemer som du ikke ser nå, hvis du lar deg vippe av pinnen. Så jeg sier: ikke hopp.

Bruk heller våryret ditt til å få fart på samlivet med mannen din.

God vår!

"Jeg oppfordrer aldri til utroskap når vedkommende ikke vil forlate sin faste samlivspartner."

Men du har ingen problemer med å oppfordre til utroskap og svik dersom vedkommende faktisk gir faen i sin partner?

Det er i så fall en utrolig egoistisk måte å se det på.

sniper1365380612

Du kommer garantert til å angre på det... Uansett hvor mye det pirrer i kroppen nå. For det første så kommer du til å være utro med samboeren din, og så må du se han du har vært utro med hver dag fremover.... Det er vel ikke så mye tvil hva jeg hadde valgt i hvertfall....

Du må veie dette selv: Hva er et sidesprang verdt for deg?

Hva er ulempene som kan og (sannsynligvis vil) følge?

Bare noe å tenke på: Å ha et forhold med sjefen er ikke spes. smart. Du ser han hver dag - og du vil tydeligvis bare ha en ONS eller en "serie ONS" - hva når dere kutter forholdet - hvordan vil det da være å jobbe med ex-elskeren hver dag?

OG: Hva når mannen din finner ut av det (og det vil han ganske sikkert - før eller senere), er det verdt å ta alt det vonde som da kommer for sexen du ønsker nå?

JEG vet hva jeg ville valgt - og det er å heller rette min våryrhet mot min mann (og eventuelt fantasere om han på jobben) og heller satse på å sprite opp det forholdet.

Men du er vel voksen nok til å ta egne valg - og konsekvensene av dem.

mvh

Filmen "Utro" av Liv Ullmann synes jeg skildrer godt hvor ille det er å bære på hemmeligheten om at man har vært utro, selv om man ønsket det aldri så mye før det skjedde, selv om man planla dette nøye, og selv om ektefellen ikke ville ha funnet ut av det dersom de hadde holdt tett.

IKKE GJØR DET!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...