evalill1365380506 Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Så det ble nevnt i et innlegg.Og jeg er helt fersk her. Vi prøver å få barn men er ikke kommet lenger enn til eggløsnings tester. 0 Siter
evalill1365380506 Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Ruging. huff snakk om å ikke tenke. takk for hjelpen. 0 Siter
Retz Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 huff snakk om å ikke tenke. takk for hjelpen. Tja, med mindre det faller naturlig å sammenligne seg med fjærkre, så er det ikke så rart at man ikke kobler. :knegg: 0 Siter
Gjest ikkemorennå Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Hatching er ikke ruging slik som Retz skriver. Det er at man "hakker eller etser" et hakk i egget før det settes inn i livmoren. Dette blir gjort et par timer før egginnsetting. Dette er ikke lov i Norge. Jeg har selv fått dette utført i Danmark. Det blir evt benyttet hvis skallet er seigt eller harsdt, noe som ofte er tilfelle hos de kvinnene som har passert midten av 30årene. Lykke til i forsøket på å bli mor! 0 Siter
Retz Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Hatching er ikke ruging slik som Retz skriver. Det er at man "hakker eller etser" et hakk i egget før det settes inn i livmoren. Dette blir gjort et par timer før egginnsetting. Dette er ikke lov i Norge. Jeg har selv fått dette utført i Danmark. Det blir evt benyttet hvis skallet er seigt eller harsdt, noe som ofte er tilfelle hos de kvinnene som har passert midten av 30årene. Lykke til i forsøket på å bli mor! Oops! Tok jeg feil, altså? Jeg tenkte kun i retning av de kaklende skarer. :rødme: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.