Gjest elsklingen Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Er det naturlig å si honey, elskling, beibi eller noe annet. Hva skal jeg bruke til kjæresten min? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 "Er det naturlig å si honey, elskling, beibi eller noe annet. Hva skal jeg bruke til kjæresten min?" Jeg ville personlig brukt g-streng. Det slår aldri feil. Når det gjelder ord så bør jenter holde mest mulig kjeft, hente øl og generelt se bra ut. 0 Siter
Gjest elsklingen Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 "Er det naturlig å si honey, elskling, beibi eller noe annet. Hva skal jeg bruke til kjæresten min?" Jeg ville personlig brukt g-streng. Det slår aldri feil. Når det gjelder ord så bør jenter holde mest mulig kjeft, hente øl og generelt se bra ut. Du sier da ikke til kjæresten 'jeg har lyst på deg g-strengen min'? 0 Siter
nick Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 "Er det naturlig å si honey, elskling, beibi eller noe annet. Hva skal jeg bruke til kjæresten min?" Jeg ville personlig brukt g-streng. Det slår aldri feil. Når det gjelder ord så bør jenter holde mest mulig kjeft, hente øl og generelt se bra ut. Trodde du hadde logget av DOL for godt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Du sier da ikke til kjæresten 'jeg har lyst på deg g-strengen min'? Nei, men bruk av g-streng fungerer langt bedre enn ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Trodde du hadde logget av DOL for godt? Jeg har nylig logget meg på. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg har nylig logget meg på. Da var nicket ditt et merkelig sammentreff hvis du aldri har vært her før. Du klarer ikke å lure oss, du har vært her for lenge ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Da var nicket ditt et merkelig sammentreff hvis du aldri har vært her før. Du klarer ikke å lure oss, du har vært her for lenge ) Dere er nå søte også, og jeg skal derfor la dere få tro hva dere vil! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Dere er nå søte også, og jeg skal derfor la dere få tro hva dere vil! Du må jo forstå at når du begynner å skrive om Mullholland Drive blir du avslørt ) Jeg tror hva jeg vil og håper i hvert fall at du har det bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Du må jo forstå at når du begynner å skrive om Mullholland Drive blir du avslørt ) Jeg tror hva jeg vil og håper i hvert fall at du har det bra. I disse påsketider vil jeg ikke være den som rokker ved din tro, men Mulholland Drive er en fantastisk film. Se den! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 I disse påsketider vil jeg ikke være den som rokker ved din tro, men Mulholland Drive er en fantastisk film. Se den! Det har jeg gjort og jeg skjønte ikke en dritt. Og jeg gav den til eldstemann til jul. Og han likte den. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Nei, men bruk av g-streng fungerer langt bedre enn ord. Og det er helt innlysende at du ikke er SDD. Grei imitasjon, dog.. Han blir sikkert smigret om han leser innleggene dine. :-) 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Har ikke denne kjæresten et vanlig navn da??? Hva er i så fall gærnt med det? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 det eneste jeg får til å si er vennen. Alt annet blir litt for unaturlig for meg.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg sier "pus" og "elskling" men særlig om jeg er sur eller når jeg vil ha tjenester utført;)(at han skal lage kaffe, gå på butikken e.l).. Ellers bruker jeg stort sett fornavn.. Han fungerer stort sett på samme måte.. Kaller meg søte ting når han vil ha noe, eller når han er sur og bruker det ironisk. Kjælenavn på engelsk blir teit om man ellers snakker norsk synes jeg.. Tror forøvrig amerikanerne er "flinkere" enn oss med klissete kjælenavn. Jeg har hatt amerikanske kjærester som ikke har spart seg for hverken "honeywaffle" eller "pumpkinpie" O.l.. Det var MYE og ofte matrelatert.. (Princess er IKKE et kosenavn forresten,jeg har bare hørt det brukt om en skal settes på plass for å f.eks sjefe. Motstykke til "Captain" som heller ikke brukes positivt..) Det falt meg litt unaturlig å gjengjelde i grunn.. Jentene der borte tar også mer i når de adresserer veninner. " Honey" og"darling" brukes mellom veninner. Babe og Baby er litt harry og må brukes med forsiktighet.. Det KAN være kult om det brukes med sans og teft;) Dette var i grunn veldig på siden, men jeg synes det er en litt festelig kulturforskjell. På norsk kaller vel kjærester hverandre stort sett for "vennen", "skatten" "kjæresten" og "pusen" om de vil ha en klissete profil;) 0 Siter
Rubia Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Trodde du hadde logget av DOL for godt? Savna vel DOL for mye vel, og så er det litt flaut å komme tilbake med samme nick etter avskjedstalen sisst... 0 Siter
soleil Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Det har jeg gjort og jeg skjønte ikke en dritt. Og jeg gav den til eldstemann til jul. Og han likte den. Jeg skjønte heller ikke den filmen Må se den en gang til, tror jeg. 0 Siter
Gjest saftsuse Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Lille klissete poppy honny sussenussebassen min.. blærk! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg syns sånne kosenavn er dillete og tåpelig, og bruker det ikke. Klissete og fjortisaktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.