Gå til innhold

Suger eller slikker du med engang?

Anbefalte innlegg

Gjest Uerfaren på dette området

Når du har en ny kjæreste suger du han med engang eller? Jeg har hatt en påskeflørt og han er bare en helt herlig elsker. I går kveld var vi sammen for tredje gang og jeg sugde han for første gang, oghan slikket meg. Jeg har barbert meg ordentlig i dag, og har vasket meg flere ganger i tilfelle han tar kontakt i kveld, men nei jeg må nok vente. Kan man virkelig bli så opphengt i sex? Hvor vanlig er det at menn holder ut i over en time. Han er den første som holder ut og holder ut og kommer ikke , fordi han liker den spenningen. De jeg har hatt før har stikket den inn og holdt på til de kommer og spruter. Han påsto i går kveld at han kan holde ut i flere timer, men skal jeg tro på han? Svar meg please, jeg er vel ganske uerfaren og vil ikke at han skal vite det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143084-suger-eller-slikker-du-med-engang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han lyver nok ikke...

Det finnes gode elskere der ute som liker å leke, flørte, utforske og ha det deilig også utenom selve samleie.

En time eller flere er ikke helt unormalt nei...det er sånn det skal være når man er erfaren.

Så ikke bekymre deg, men kos deg da :)

Annonse

Gjest ikke signatur

Hadde mannen min i munnen første gangen, men vi hadde vært gift i noen år før han slikket meg... Og har har kun gjort det et par ganger, han liker det nok ikke. Men jeg vil at han skal gjøre det, for det er best! Trodde menn likte å slikke, men han sier det tar tid og han blir sliten i tungen...:(

Hadde mannen min i munnen første gangen, men vi hadde vært gift i noen år før han slikket meg... Og har har kun gjort det et par ganger, han liker det nok ikke. Men jeg vil at han skal gjøre det, for det er best! Trodde menn likte å slikke, men han sier det tar tid og han blir sliten i tungen...:(

om det er noe man ikke liker å gjøre innen det seksuelle, så skal man respektere det, og ikke pushe.

Men at årsaken til at han ikke vil slikke er at det tar tid og han blir sliten i tunga. Det er noe vås. Og en fryktelig egoistisk tanke.

"det tar tid" tenker han bare på sin egen nytelse under sex og ikke din?

"blir sliten i tunga" han blir vel ikke noe mer sliten i tunga enn du blir i kjeven av å suge han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...