Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei det er visst meg igjen....igår var jeg og typen min hjemme hos meg alene..vi var inne på rommet mitt og koste oss og hadde et fint forspill..jeg kjente at han hadde skikkelig ereksjon(må bare si en ting..jeg følte meg helt trygg)etter at han hadde fingret meg en stund, spurte han om vi skulle gjøre det, og jeg sa forsiktig ja.det virket som han var veldig klar for dette nå..problemet er kondomet..når han skal ta på seg komdomen,blir han slapp igjen..det virker som han sliter med å ta det på seg..det endte med at han sa at det ikke funket og at vi ikke fikk gjort det..(det gjør forresten ingenting, for meg)det virket som han ble VELDIG skuffet over seg selv, og beklaget hele tiden..og jeg beroet han med å si at det ikke gjorde meg noe..er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå for oss.

jeg har en venninde(like gammel som meg)hun fortalte at det samme hadde skjedd med henne og typen, og at de måtte prøve noen ganger før det gikk for de også..dette betrygget meg veldig..vil gjerne ha svar av Petter Smart

vennlig hilsen Caja

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i juni

Tips - hvis du vil ha svar av en som har svart deg tidligere så kan du gå inn på "svar til meg" funksjonen, og sende spørsmålet ditt som svar på et av hans innlegg. Da får han det du har skrevet rett inn i sin "svar til meg"-boks. men da startes ikke noen ny tråd.

Eller du kan skrive navnet hans i tittelen på innlegget, så kanskje han ser det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-903465
Del på andre sider

petter smart

Skal prøve så godt jeg kan å svare, men tror nok at mange andre her også har mye klokt å komme med.

Dette viser jo at han også er nervøs og har prestasjonsangst. Kanskje dere ikke er klare for samleie?

Gjorde du det helt klart for han at det ikke gjorde noe at han fikk problemer? Dette er meget sensitivt for gutter og den minste bebreidelse gjør vondt verre.

Dette er nok ganske vanlig, spesielt blant unge gutter. Men det føles sikkert helt forferdelig for han uansett.

Det er ikke stort du kan gjøre, bortsett fra å berolige han og kanskje leke litt med penisen hans. Si at det ikke er så viktig med selve samleie. Sex er så mye mer enn det. Det er jo masse annet han kan gjøre for deg som er bedre enn det. Kanskje han vil få ereksjonen igjen da.

Dette ligger i hans hode og dere må nok ta tiden til hjelp. Prøv forsiktig igjen, men ikke gå rett på samleie. Blir den slapp så bare fortsett med forspillet.

Ønsker dere all lykke, det skal ikke være lett, men det er verdt det når en får det til. Og dere har jo mange år foran dere med god sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905065
Del på andre sider

Skal prøve så godt jeg kan å svare, men tror nok at mange andre her også har mye klokt å komme med.

Dette viser jo at han også er nervøs og har prestasjonsangst. Kanskje dere ikke er klare for samleie?

Gjorde du det helt klart for han at det ikke gjorde noe at han fikk problemer? Dette er meget sensitivt for gutter og den minste bebreidelse gjør vondt verre.

Dette er nok ganske vanlig, spesielt blant unge gutter. Men det føles sikkert helt forferdelig for han uansett.

Det er ikke stort du kan gjøre, bortsett fra å berolige han og kanskje leke litt med penisen hans. Si at det ikke er så viktig med selve samleie. Sex er så mye mer enn det. Det er jo masse annet han kan gjøre for deg som er bedre enn det. Kanskje han vil få ereksjonen igjen da.

Dette ligger i hans hode og dere må nok ta tiden til hjelp. Prøv forsiktig igjen, men ikke gå rett på samleie. Blir den slapp så bare fortsett med forspillet.

Ønsker dere all lykke, det skal ikke være lett, men det er verdt det når en får det til. Og dere har jo mange år foran dere med god sex.

hei..vil bare si takk for svar..

vil også legge til at i går snakket vi faktisk ut om dette..

han sa at han ikke var god i senga og at han trenger trening osv.

da sa jeg at han ikke var den eneste og at jeg også trengte trening.så vi ble enige om å ta den tiden vi trengte og at vi kunne "trene" sammen, uten å bli flaue..

forrigang vi prøvde og mislykktes, sa jeg klart og tydelig at jeg ikke brydde meg, og sex ikke er det viktigste for meg.for vi har det veldig fint ellers..

vi koser oss på andre måter, og det synes jeg er viktig..

-liker ikke gutter som er altfor fiksert på sex.

jeg tenkte kanskje at et annet prevensjons middel ville gjøre bedre?? har du noen erfaringer med p-plaster? kanskje det funker bedre?

vi burde vel egentlig slappe av og ikke tenke så mye på dette..

takk for svar, som sagt..

og jeg håper det ordner seg etter hvert..(har også andre spørsmål som kommer senere fordi det handler ikke akkurat om dette)

vennlig hilsen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905110
Del på andre sider

liker ikke kondomer selv vi, jeg og samboeren min.

om dere skal ha et fast sexliv videre, er det like greit å teste dere hos legen og gå over til p-piller, p-ring, p-plaster eller p-sprøyte.

og sex er forbundet med nervøsitet for mange, ikke bare første gang noensinne, men også første gang med ny partner. da jeg og samboeren min hadde sex sammen for første gang måtte vi forsøke tre ganger før han kom inn i meg, fordi jeg spente meg. jeg følte meg helt trygg og hadde kjempelyst, men det bare gikk ikke. det vi gjorde da var å legge oss ned, prate litt om løst og fast, kysse litt, og bare være sammen.

poenget mitt er som alle andre har sagt her. ta livet med ro, ting kommer av seg selv om dere ikke stresser med det. og din holdning oppi det hele virker jo sunn, så det går nok helt fint med dere.

lykke til

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905287
Del på andre sider

Annonse

liker ikke kondomer selv vi, jeg og samboeren min.

om dere skal ha et fast sexliv videre, er det like greit å teste dere hos legen og gå over til p-piller, p-ring, p-plaster eller p-sprøyte.

og sex er forbundet med nervøsitet for mange, ikke bare første gang noensinne, men også første gang med ny partner. da jeg og samboeren min hadde sex sammen for første gang måtte vi forsøke tre ganger før han kom inn i meg, fordi jeg spente meg. jeg følte meg helt trygg og hadde kjempelyst, men det bare gikk ikke. det vi gjorde da var å legge oss ned, prate litt om løst og fast, kysse litt, og bare være sammen.

poenget mitt er som alle andre har sagt her. ta livet med ro, ting kommer av seg selv om dere ikke stresser med det. og din holdning oppi det hele virker jo sunn, så det går nok helt fint med dere.

lykke til

c",)

hei ville bare si tusen takk for svar...problemet med å gå til legen er at jeg er under den seksuelle lavalder.men det er ikke typen min.

da kan jeg vel ikke akkurat gå til legen???eller??

har veldig lyst til å prøve sånn p-plaster...

vennlig hilsen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905298
Del på andre sider

hei ville bare si tusen takk for svar...problemet med å gå til legen er at jeg er under den seksuelle lavalder.men det er ikke typen min.

da kan jeg vel ikke akkurat gå til legen???eller??

har veldig lyst til å prøve sånn p-plaster...

vennlig hilsen..

det mener jeg at du kan, selv om du er under 16 år. dersom legen skulle stille spørsmål, er du slett ikke forpliktet til å svare dersom du syns det er ubehagelig og er bekymret for følger. og legen er pliktig til å hjelpe deg, så jeg tror nok du vil få skrevet ut prevensjon. det er tross alt bedre at du tar ansvar for å unngå uønsket graviditet.

selv har jeg kun brukt p-sprøyte og p-piller. plasteret er ganske så nytt, så jeg kan ikke dele erfaringer med deg der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905303
Del på andre sider

det mener jeg at du kan, selv om du er under 16 år. dersom legen skulle stille spørsmål, er du slett ikke forpliktet til å svare dersom du syns det er ubehagelig og er bekymret for følger. og legen er pliktig til å hjelpe deg, så jeg tror nok du vil få skrevet ut prevensjon. det er tross alt bedre at du tar ansvar for å unngå uønsket graviditet.

selv har jeg kun brukt p-sprøyte og p-piller. plasteret er ganske så nytt, så jeg kan ikke dele erfaringer med deg der.

hadde jeg gått til legen hadde jeg nok blitt veldig flau...

men jeg har så lyst til at jeg og typen min skal få det til , for det virker som han tar det veldig inn på seg..

jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal stresse md det..

og at ting skal skje naturlig..

jeg føler meg så trygg på denne websiden, for jeg er helt anonym og jeg får så mange fine svar...pluss at jeg lærer utrolig mye av sånne folk som dg...

så takk igjen..

vennlig hilsen:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905332
Del på andre sider

Gjest mor i juni

men jeg har så lyst til at jeg og typen min skal få det til , for det virker som han tar det veldig inn på seg..

jeg føler meg så trygg på denne websiden, for jeg er helt anonym og jeg får så mange fine svar...pluss at jeg lærer utrolig mye av sånne folk som dg...

så takk igjen..

vennlig hilsen:

Er det lenge til du fyller 16? Da kan du få gratis p-piller av helsesøster. Du kan få p-piller selv om du er 15 også, men da må du betale for dem.

Denne linken er to år gammel, så 1. juni betyr 1.6.02

http://www.hib.no/avd_ahs/siste_nytt/p-piller.asp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905337
Del på andre sider

så takk igjen..

vennlig hilsen:

hyggelig innlegg!

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143133-turn-off/#findComment-905342
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...