Gå til innhold

Hvordan fortele uten å såre..

Anbefalte innlegg

Gjest nonamenow

Jeg er ikke helt fornøyd med mitt sex liv.. Vi har vært kjærester i 8 år. Og jeg synes han kommer for fort, ikke en ukjent problemstilling det. Men saken er at han kommer fortere med åra..var ikke så kjap før altså! (Han var 22 da vi møttes)

Nå virker det som at han ønsker å ha sex, bare for å ha det og få en utløsning. Hvis jeg prøver å roe ned når jeg merker at det er en stund til min organsme, faller han helt sammen (Snoppen altså!) Da må jeg suge eller ronke for å få den opp igjen - og da kommer han med EN GANG!

Kort sagt mitt sexliv: Vi koser/forspill, samleie, han holder på å komme, jeg roer det ned, han blir slapp, jeg får fart på igjen, han kommer - ikke jeg.

Standar rutine hos oss. Noen ganger rekker jeg å komme, men sjeldnere og sjeldnere..

Har vi blitt for fokusert på orgasme??? JEG kunne tenke med å holde på lengere, men da blir hans snopp bare slapp og han ikke gidder mer..

Hvordan bør jeg si hva jeg ønsker uten å såre han..? Tror han skjønner at jeg ikke er tilfredsstilt, men han gjør ikke noe med det.. Begynner å lure på om han ikke vil ha sex, men bare har det for utløsningens skyld..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143166-hvordan-fortele-uten-%C3%A5-s%C3%A5re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som funker er nok å fortelle eller prate rett ut om det.

Men det er kanskje best å gjøre det i en annen setting, som en kveld før leggetid el.

Var selv i et forhold hvor jeg var misfornøyd med sexen...og siden det var en del ting så klarte jeg liksom ikke "klage" på alt.

Vi snakket om sex og da tok jeg jo opp ønsker på en pen måte osv...dvs. vi snakket om sex og jeg fikk frem mine ønsker uten å si at jeg var misfornøyd...

Saken ble at det bedret seg litt, men i så liten grad og så sakte at jeg gikk lei. Og det selvom vi kunne prate om sex ofte.

Så det beste er nok å faktisk si ønskene sine tydelig og rett frem.

Lykke til.

Hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...