Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og min dames bestevenn, lå sammen uten å tenke på konsekvensene. det var for tre uker siden da vi begge var i oslo og var på byn sammen, og etter en del med drikke gjorde vi det som vi aldri skulle ha gjort, vi hadde SEX..... Vi angrer begge og skjønner ikke hvorfor vi gjorde det, var helt dritings begge to.

Hva bør vi gjøre??? bør vi fortelle det? eller holde det hemmelig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143178-hjelp-hva-b%C3%B8r-vi-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingenlurerdennejenta

Det man ikke vet - har man ikke ondt av!

ALLE har rett til å gi et informert samtykke om hvorvidt man vil fortsette forholdet eller ikke.

Det er pga DETTE man skal SI DET. Ikke for å lette sin dårlige samvittighet.

Og du din jla dust, håper du blir skikkelig såret en dag så du kan lære.

Så jævlig lavt utviklet moral er uansett ikke noe å avle på.

Gjest IngenLurerDenneGutten

ALLE har rett til å gi et informert samtykke om hvorvidt man vil fortsette forholdet eller ikke.

Det er pga DETTE man skal SI DET. Ikke for å lette sin dårlige samvittighet.

Og du din jla dust, håper du blir skikkelig såret en dag så du kan lære.

Så jævlig lavt utviklet moral er uansett ikke noe å avle på.

Hei! Pass på blodtrykket, jeg konverterer i det minste ikke hele maskinen om jeg fleiper med noen.

Annonse

"bør vi fortelle det?"

Egentlig var det forrige svaret mitt seriøst, men en eller annen her trodde hvist ikke det.

Det er ingen unnskylding at du/dere var dritings. Har man en livsledsager som man selvfølgelig også betrakter som sin beste venn, gjør mann ikke en sådan simpel handling.

Hadde jeg gått til det skritt og vært utro mot kona, hadde jeg med hundre prosent sannsynlighet blitt ganske så alene. Kona og ungene (de fleste er voksne)hadde nok støtt meg ut. Men _hadde_ jeg vært så simpel og gjort dette - hadde jeg selvsagt ikke fortalt det.

Du bør gå i tenkeboksen og finne ut av dette sjøl. Uansett, nå har du vært en drittsekk. Venninnen til kona di gidder jeg ikke å uttale meg om.

Gjest mor i juni

Både du og venninna hennes har sviktet dama di. Drittsekker er dere, og burde såklart fortelle det hvis dere har samvittighet i livet..

Regn med å bli kastet på huet og ræva ut av livet hennes. Det har du forsåvidt godt av, kanskje du lærer til en annen gang.

Hei! Pass på blodtrykket, jeg konverterer i det minste ikke hele maskinen om jeg fleiper med noen.

Var det bare fleip det med at :"Det man ikke vet har man ikke vondt av" Det kom i så fall ikke fram.

La nå folk få motsi deg uten at du stikker alle piggene ut!

For ordens skyld, jeg er ikke "ingenlurerdennejenta", jeg bare hiver meg på tråden.

Var det bare fleip det med at :"Det man ikke vet har man ikke vondt av" Det kom i så fall ikke fram.

For ordens skyld, jeg er ikke "ingenlurerdennejenta", jeg bare hiver meg på tråden.

Det jeg mente var vel at generelt så fleiper jeg så det monner.

Jeg stakk ikke piggene ut, forsto det bare slik at her måtte det gis detaljert.

*For ordens skyld, jeg er ikke "ingenlurerdennejenta", jeg bare hiver meg på tråden.*

Jeg er en snill og ufarlig fyr. Likevel, når noen skal være sinna på meg kommer det et ukjent nick;-)

Annonse

*For ordens skyld, jeg er ikke "ingenlurerdennejenta", jeg bare hiver meg på tråden.*

Jeg er en snill og ufarlig fyr. Likevel, når noen skal være sinna på meg kommer det et ukjent nick;-)

Var den til meg eller til "ingenlurerdennejenta"?

Mulig at nicket mitt, lurulf, er ukjent for deg, men det skyldes at jeg har vært her lite det siste halvåret. Om du tar et søk på meg, så ser du at jeg har vært her mye tidligere.

Lurulf er altså nicket mitt, ikke et lurenick.

Om du er ufarlig eller ikke, aner jeg ikke, siden nicket DITT er nytt for MEG.

Men koselig å høre at du er ufarlig. Det skal jeg merke meg :-)

Var den til meg eller til "ingenlurerdennejenta"?

Mulig at nicket mitt, lurulf, er ukjent for deg, men det skyldes at jeg har vært her lite det siste halvåret. Om du tar et søk på meg, så ser du at jeg har vært her mye tidligere.

Lurulf er altså nicket mitt, ikke et lurenick.

Om du er ufarlig eller ikke, aner jeg ikke, siden nicket DITT er nytt for MEG.

Men koselig å høre at du er ufarlig. Det skal jeg merke meg :-)

:-)

"Jeg og min dames bestevenn, lå sammen"..........."etter en del med drikke gjorde vi det som vi aldri skulle ha gjort, vi hadde SEX..... "

du er gutt..... og damas bestevenn er gutt.......? eller er bestevennen ei bestevenninne?

et stykk viktig spørsmål som bør besvares før noe annet svar kan gis.

Gjest jippiii

jeg er av den oppfatning at dersom du føler at forholdet til dama di er godt, og du angrer på det du har gjort, burde du ikke si det. Jeg synes nesten det er mer egositisk å si det enn å la være. Tenk hvordan hun vil føle seg når hun får vite det. Noen ting bør passere i stillhet. Dette er en slik ting. Hvorfor skal man være så j*vla korrekt hele tiden? Hadde folk kunnet gitt litt mer f i ting ville verden vært et mye bedre sted å leve

Gjest ehhhhhja

jeg er av den oppfatning at dersom du føler at forholdet til dama di er godt, og du angrer på det du har gjort, burde du ikke si det. Jeg synes nesten det er mer egositisk å si det enn å la være. Tenk hvordan hun vil føle seg når hun får vite det. Noen ting bør passere i stillhet. Dette er en slik ting. Hvorfor skal man være så j*vla korrekt hele tiden? Hadde folk kunnet gitt litt mer f i ting ville verden vært et mye bedre sted å leve

Enda mer egoistisk å ikke si noe.

Greia er at man må si ifra av de rette årsakene. Ikke for å lette samvittigheten,men av en dypfølt respekt av partneren. Som han tydeligvis ikke hadde.

Og du, kan du ikke skrive deg på en liste sånn at vi ærlige, sterke sjeler slipper å rote oss borti deg...

Gjest jippiii

Enda mer egoistisk å ikke si noe.

Greia er at man må si ifra av de rette årsakene. Ikke for å lette samvittigheten,men av en dypfølt respekt av partneren. Som han tydeligvis ikke hadde.

Og du, kan du ikke skrive deg på en liste sånn at vi ærlige, sterke sjeler slipper å rote oss borti deg...

Hehe.. Dere ærlige sterke sjeler skal få en ærlig forklaring på hvorfor jeg anbefaler å ikke være ærlig til en hver tid. Kjæresten min var utro mot meg og fortalte det. Jeg ville helst at han skulle holdt kjeft. Vi er fortsatt sammen, han mente ingen ting med sidespranget, var dritings. Vi har arbeidet oss gjennom det. Har vært et helvete. Var det nødvendig? Nei. Derfor.

Gjest ehhhhhhja

Hehe.. Dere ærlige sterke sjeler skal få en ærlig forklaring på hvorfor jeg anbefaler å ikke være ærlig til en hver tid. Kjæresten min var utro mot meg og fortalte det. Jeg ville helst at han skulle holdt kjeft. Vi er fortsatt sammen, han mente ingen ting med sidespranget, var dritings. Vi har arbeidet oss gjennom det. Har vært et helvete. Var det nødvendig? Nei. Derfor.

Ja, men det er opp til den enkelte! Om du foretrekker å leve lykkelig uvitende og få deg selv til å tro at du ligger ved siden av en mann som aldri har vært utro, så er det mange nok av dem som vil vite, for å kunne ta en informert beslutning om hva de vil videre i livet sitt og hva det faktisk er de investerer tid, krefter og følelser i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...