Gjest utroligleimeg Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Min samboer gjennom tre og et halvt år flytter i dag. Til en kompis. Vi har en datter på 2,5 år sammen. Har ingen samværsavtale, ingen avtale rundt de praktiske tingene etc. Jeg er hos mine foreldre i dag, men lurer på om jeg skal reise å være der. Hva hadde dere andre gjort. Kan ikke skjønne at han skal klare å flytte på en dag heller. Hva er best, ikke ta kontakt, ikke svare når han ringer, hvis han ringer. Aner ikke. Hadde ikke tenkt å ta med vår datter dit hvis jeg reiser i dag. 0 Siter
org Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg tror det hadde vært lurt at du var der, og kanskje med en påbegynt samværskontrakt i handa? Sett deg ned og tenk hvordan du vil ha samværet fremover, og foreslå dette for x-samboeren. Pga. opprivende scener (???) tror jeg at barnet kanskje bør skjermes i dag, men at hun får komme til Pappa når han får kommet seg iorden. 0 Siter
tummelumsk Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg har svart deg under tråden "Er det mulig?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.