Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gina1365380359

fjord påske var jeg i italia! hadde ldri vært på det stedet før,men gldet meg villt! vi var der nede i 14dager! og hadde det kj.gøy! mens vi ar der møtte vi en italiensk familie som bodde rett ovenfor oss! De hadde 3gutter, en på 14 , en på min alder og en litt eldre! JEg og han på min alder fikk mer og mer kontakt! Og gjorde alt sammen, vi hadde det gøy uansett hva vi gjorde! Sto på ski hver dag og koste oss! En dag vi var opp i fjellet, satt vi i hver vår stol, så lente han seg mot meg og kysset meg! Det var veldig romantisk, det skulle lissom være hemmlig for foreldrene våre. Det kom ingen! Vi var sammen på kvelden også, da var vi hjemme hos han og da kysset vi da også, massse! skulle spise middag hos familien hans så alle var der, alle satt inne på kjøkkenet og han og jeg satt alene i sofan, utenom lillebroren hans var oxo der! Da kysset v masse igjen! OG ble helt oppslukt i hverandre, plutselig kom noen av de voksne og så oss ,men da dreit vi i det og bare fortsatte! Vi var sammen dag ut og dag inn! Helt til han fortalte meg at han hadde en kjæreste hjemme, men at han ikke brydde seg om henne, han ville bare ha meg! Da ble jeg glad, men oxo litt skuffet! Vi hadde det kj.fint helt til den dagen jeg dro! jeg var lei meg ,fikk all info jeg trengte om han. og kysset før jeg dro...den dagen jeg dro så skulle han være med faren hjem en tur..da hadde han pynta seg , og det første jeg tenkte var at nå skulle han hjem til dama! Vi sendte litt mld og sånn etter at jeg var hjemme! Så gikk det en stund før jeg var tilbake i italia igjen. Nå hadde jeg også med meg en venninne! han hilste på meg og lurte på hvordan det sto til etc.det var hyggelig. den første dagen spilte vi spill nee i spillehallen og hadde det veldig koslig! vi flørta og tok på hverandre, erta og lo! hadde det kj.kosli! men neste dag var han mer tilbakeholden og holdt seg litt unna..dagen etter var han like koslig igjen! sånn holdt det på hele tida mens vi var der! hva kan dette bety? venninna mi som var med sa at det så ut som han ble VELDIG glad hver gang jeg kom inn, men at det også etter noen sek kom et "å nei" ....jeg har aldri vært så forelsket som jeg var den gangen! og han også var forelsket! det er jo veldig langt unna, for å være kjærester! men hvorfor oppfører han seg på denne måten? det sårer meg også..

klem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143223-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...