Gå til innhold

Altfor våt. --> Kjære gynekologen!

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker

Når jeg og kjæresten min har sex, opplever vi at jeg blir altfor våt, faktisk så mye at det renner. Dette fører til at samleiet ikke føles særlig godt for kjæresten min. Finns det noen mulighet for å få det til å stoppe å renne så mye? Det blir jo også en stor våt flekk i sengen etterpå.

Jeg syns dette er meget ubehagelig, og håper at noen kan svare meg på dette. Det føles liksom som det er noe galt med meg. Vi har prøvd samleie etter et kortere forspill, men det hjelper jo bare en liten stund.

Prøvde å få svar på dette i seksualitetsforum, men det førte ikke til noe skikkelig svar.

med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14323-altfor-v%C3%A5t-kj%C3%A6re-gynekologen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Noen kvinner kan tilsynelatende få en slags ejakulasjon ved orgasme, spesielt hvis G-punktet i fremre skjedevegg stimuleres kraftig. Jeg vet ikke noe som kan redusere sekretmengden som kommer ut. Mindre trykk mot G-punktet ?? Noen får mindre fuktighet ved bruk av p-pille. Trøst deg med at du fungerer så bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...