Gå til innhold

store blomsterpotter ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt stooooore blomsterpotter/urner til å ha ute som ikke koster en formue?

Er Plantasjen det billigste stedet?

Bor i østfold.

Skrevet

Europris har, de er jo stort sett billigere enn andre steder. Men man får jo også kvalitet etter hvor mye man betaler...

Gjest papirtiger
Skrevet

Europris har, de er jo stort sett billigere enn andre steder. Men man får jo også kvalitet etter hvor mye man betaler...

Kvalitet på blomsterpotter..? Neppe, keramikk er keramikk. Utseendet kan derimot variere med prisen.

Skrevet

Kvalitet på blomsterpotter..? Neppe, keramikk er keramikk. Utseendet kan derimot variere med prisen.

Hehe...

Nettopp.

Jeg har ikke, og kommer sikkert ikke til å ha det de nærmeste åra, blomster ute.

Gjest what the...
Skrevet

Finnes potter som tåler frost,og de er dyrere.

Gjest papirtiger
Skrevet

Finnes potter som tåler frost,og de er dyrere.

Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost!

Skrevet

Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost!

Keramikk er porøst og trekker inn vann. Vann fryser, krukke sprekker.

Gjest da har du ikke
Skrevet

Da har du ikke prøvd det! Alle krukkene mine er nå ødelagte etter at jeg glemte dem under altanen i høst. Ikke en eneste er hel, og ikke bare skår, de er helt oppsmuldret!!!

Skrevet

keramikk tåler ikke frost. Sånn er det. Sprekker dem ikke får de stygge merker. Det vet tilogmed jeg=P

Gjest what the...
Skrevet

Er du sikker på at du uttaler deg om noe du er helt sikker på nå?

Jeg har hatt stående begge sorter ute i vinter.De som er frostsikre er fine,men de som ikke er det er et trist syn:o)

Gjest de store krukkene tømmes jo ikke
Skrevet

Hvis de er tomme tåler vel de fleste krukker frost. Poenget er jo når de inneholder fuktig jord og sne osv. da sprekker de som ikke er spesielt herdet (frostsikre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...