stromme Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hvor får man kjøpt stooooore blomsterpotter/urner til å ha ute som ikke koster en formue? Er Plantasjen det billigste stedet? Bor i østfold. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Europris har, de er jo stort sett billigere enn andre steder. Men man får jo også kvalitet etter hvor mye man betaler... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Europris har, de er jo stort sett billigere enn andre steder. Men man får jo også kvalitet etter hvor mye man betaler... Kvalitet på blomsterpotter..? Neppe, keramikk er keramikk. Utseendet kan derimot variere med prisen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Kvalitet på blomsterpotter..? Neppe, keramikk er keramikk. Utseendet kan derimot variere med prisen. Hehe... Nettopp. Jeg har ikke, og kommer sikkert ikke til å ha det de nærmeste åra, blomster ute. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Kvalitet på blomsterpotter..? Neppe, keramikk er keramikk. Utseendet kan derimot variere med prisen. Finnes potter som tåler frost,og de er dyrere. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Finnes potter som tåler frost,og de er dyrere. Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost! 0 Siter
citoyen Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost! Keramikk er porøst og trekker inn vann. Vann fryser, krukke sprekker. 0 Siter
Gjest da har du ikke Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost! Da har du ikke prøvd det! Alle krukkene mine er nå ødelagte etter at jeg glemte dem under altanen i høst. Ikke en eneste er hel, og ikke bare skår, de er helt oppsmuldret!!! 0 Siter
molo Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost! keramikk tåler ikke frost. Sånn er det. Sprekker dem ikke får de stygge merker. Det vet tilogmed jeg=P 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost! Er du sikker på at du uttaler deg om noe du er helt sikker på nå? Jeg har hatt stående begge sorter ute i vinter.De som er frostsikre er fine,men de som ikke er det er et trist syn:o) 0 Siter
Gjest de store krukkene tømmes jo ikke Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det er ingen grunn til at keramikk, billig som den enn måtte være, ikke skulle tåle frost! Hvis de er tomme tåler vel de fleste krukker frost. Poenget er jo når de inneholder fuktig jord og sne osv. da sprekker de som ikke er spesielt herdet (frostsikre). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.