Gå til innhold

Skyldfølelse fordi alt jeg vil ha fra damer er sex

Anbefalte innlegg

Jeg føler en dum skyldfølelse fordi alt jeg vil ha fra damer er et knull. Jeg føler at jeg ikke vil ha kjærlighet, eller kanskje begynne med en ren "pulevenn", i fullstendig motsatt ende av hvordan man skal begynne et forhold i forhold til hva jeg har lært. Jeg ble så seint moden i forhold til andre på min alder og har opplevd så mye faenskap at jeg liksom lever på siden av den verdenen andre lever i. Jeg har prøvd meg på nettsjekking, men jeg tør liksom ikke, fordi jeg føler at jeg kommer fra en helt annen planet enn jentene der. Jeg er jo over 30 og har aldri hatt sex! Faen, jeg savner det å bli tatt på, strøket, klemt. Det har jeg aldri opplevd!

Jeg har prøvd sånne "knullesjekkesteder"men gidder ikke å betale for å bli medlem der. Faen, jeg vil bare ha sex. Men det kan jeg som den byoriginalen jeg er bare glemme. Jeg har slanket meg over 35 kilo de siste 3 åra og begynner å bli fornøyd med kroppen min og er nøye med åssen jeg kler meg, men jeg føler fortsatt at jeg er en raring. Jeg bor også i en liten by der det nesten ikke bor enslige på min egen alder.

Fortsetter under...

Kanskje du rett og slett trenger å flytte til et nytt sted, hvor du slipper å leve med de gamle forestillingene om deg?

Ikke noe galt i å ønske seg sex, forresten!

har planer om det til neste høst. Har litt kontakt på mail med ei jente, men jeg tror ikke at det kan bli noenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...