Gå til innhold

Mail til min samboer

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nå i dag...

Min samboer fikk for noen dager siden en snodig mail fra kona til sin bestevenn.

Både min samboer og jeg har alltid syntes hun har vært en smule rar, men holdt ut med henne fordi hun tross alt er gift med bestevennen hans.

Nå for noen dager siden sjekket han mailen sin, en mailboks han ikke har sjekket på lenge. Der lå en litt gammel mail fra denne kona til vennen hvor hun bekjenner for min samboer at hun har masse følelser for ham, og trodde kanskje han hadde det for henne også siden deres blikk hadde møttes en gang... Hun følte nå det var vanskelig å være intim med sin mann siden hun bare tenkte på min samboer. Hun hadde også sagt dette til sin mann, men han blåste visst bare av det! Er det mulig da...? Derfor ville hun ikke at min samboer skulle si noe til mannen hennes om at hun hadde sendt ham den mailen.

Min samboer syntes hele greia var latterlig og vidersendte mailen til meg med en gang. Han har tenkt til å fortelle sin bestevenn alt sammen, men har ennå ikke gjort det.

Jeg syns hele greia er litt ekkelt. Hun er jo litt snodig, og både jeg og sambo syns hun sier og gjør så mye rart. Men hun må jo være litt tett, stakkar, så man kan vel ikke akkurat bli sint på henne heller. Hva gjør man? Eller hva gjør jeg, rettere sagt? Hvordan oppfører jeg meg mot henne heretter? Syns jo ikke akkurat det er noe særlig at hun er ute etter min samboer, selv om jeg vt hun ikke akkurat kommer så langt der. Men jeg vet ikke om jeg klarer å bare late som ingenting heller. Vi skal jo tross alt forholde oss til henne framover også. Både jeg og en venninne som har møtt henne noen ganger, har ant dette lenge. Men jeg regnet da ikke med at hun ville komme til å si det direkte til min samboer. Og til sin mann i tillegg! Dette kommer jo til å bli en merkelig situasjon framover. Jeg gruer meg til å møte henne igjen.

Hva gjør man, sier man og hvordan oppfører man seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143339-mail-til-min-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke gjøre noe

Du skal ikke si noe.

Oppfør deg helt nøytralt, at hun ikke er en venn av deg lenger er greit, men ikke si eller gjør noe. Mannen din har vist at han håndterer det (ved å gi deg beskjed om mailen osv), la han ta kontakt med kameraten hvis han vil det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143339-mail-til-min-samboer/#findComment-905661
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...