Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gina1365380359

hei jeg vl så gjerne ha større pupper, eller rettere sagt pupper i det hele tatt! det ville gjort selvølelsen min mye bedre og jeg vile endelig fått føle meg som en kvinne. jeg har jo ikke pupper og jeg er 19år! når jeg ble 18 sa de at bare vent det kommer nå vent et år, men nå har jeg ventet og ingenting skjer! Nå trenger jeg virkelig hjelp! Er operasjon eneste utvei ,eller kan jeg ta piller ,spise noe spesielt,e.l. håper virkelig noen som kan masse om dette kan hjelpe meg! Er saltvannproteser bedre enn silikon? og hvis man jeg skal operere hvor mye vil det koste? jeg ville ikke ha no pamela pupper ,jeg vil ha mine pupper og de skal e naturlige ut og passe til meg og min kropp! håper noen kan hjelpe meg så livet mitt vil bli litt enklere..;)

klem...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143373-st%C3%B8rre-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor i juni

Hmmmm nå satt jeg akkurat å så på et tv program på TV Norge, barn og plastisk kirurgi ..... og du jeg satt bare å ristet på hodet ......

Dere er jo ikke utvokst engang før dere begynner å skulle få kunstige pupper !!!!

Fikk helt bakoversveis av det programmet jeg.. En ting er hun med pupper ned til navlen, men fettsuging av en feit 15 åring, som attpåtil stapper i seg pizza rett før operasjonen?? Herregud.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143373-st%C3%B8rre-pupper/#findComment-905326
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...