Gjest ikke husmor Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 ...eller rettere sagt sluket fra oppvaskmaskinen, der den tømmes, er tett! Den tømmer altså ikke. Og, ja, jeg HAR renset filteret, det gjør jeg hver gang. Noen gode råd? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Innenfor der filteret sitter, sitter propellen som drar ut vannet. Har du renset der i tilfelle noe har kommet seg inn der og stenger for pumpa? Dette har skjedd meg ett par ganger, selv om filteret sitter der og skal ta av for det meste. 0 Siter
Gjest ikke husmor Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Innenfor der filteret sitter, sitter propellen som drar ut vannet. Har du renset der i tilfelle noe har kommet seg inn der og stenger for pumpa? Dette har skjedd meg ett par ganger, selv om filteret sitter der og skal ta av for det meste. Ja, jeg har sjekket der også. Tatt ut hele greia. Når jeg kikker nedi under der, ser jeg at vannet står helt opp i det hullet til røret. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ja, jeg har sjekket der også. Tatt ut hele greia. Når jeg kikker nedi under der, ser jeg at vannet står helt opp i det hullet til røret. Hører du om pumpa som skal pumpe ut går? 0 Siter
Gjest ikke husmor Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hører du om pumpa som skal pumpe ut går? Neeiii *nøler*, tror alt bare stopper...det blir stille 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Neeiii *nøler*, tror alt bare stopper...det blir stille Sannsynlighvis pumpa som har gått fast/slåkna. Skaff en handyman:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.