Gå til innhold

Hjelp: oppvaskmaskinen er tett...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke husmor
Skrevet

...eller rettere sagt sluket fra oppvaskmaskinen, der den tømmes, er tett! Den tømmer altså ikke. Og, ja, jeg HAR renset filteret, det gjør jeg hver gang.

Noen gode råd?

Fortsetter under...

Skrevet

Innenfor der filteret sitter, sitter propellen som drar ut vannet. Har du renset der i tilfelle noe har kommet seg inn der og stenger for pumpa?

Dette har skjedd meg ett par ganger, selv om filteret sitter der og skal ta av for det meste.

Gjest ikke husmor
Skrevet

Innenfor der filteret sitter, sitter propellen som drar ut vannet. Har du renset der i tilfelle noe har kommet seg inn der og stenger for pumpa?

Dette har skjedd meg ett par ganger, selv om filteret sitter der og skal ta av for det meste.

Ja, jeg har sjekket der også. Tatt ut hele greia. Når jeg kikker nedi under der, ser jeg at vannet står helt opp i det hullet til røret.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, jeg har sjekket der også. Tatt ut hele greia. Når jeg kikker nedi under der, ser jeg at vannet står helt opp i det hullet til røret.

Hører du om pumpa som skal pumpe ut går?

Gjest ikke husmor
Skrevet

Hører du om pumpa som skal pumpe ut går?

Neeiii *nøler*, tror alt bare stopper...det blir stille

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Neeiii *nøler*, tror alt bare stopper...det blir stille

Sannsynlighvis pumpa som har gått fast/slåkna. Skaff en handyman:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...