Gå til innhold

Ikkemorennå= tidl. Peggy

Anbefalte innlegg

Gjest Ikkemorennå

Hei alle gamle travere som har lurt på hvem som har gjemt seg bak navnet Ikkemorennå. Nå vet dere det:-)

Og til alle dere nye på forumet, så håper jeg at dere vil få like god nytte som jeg har hatt av dette forumet gjennom mange år! Jeg er nå så heldig å ha blitt gravid, og håper det går bra i månedene fremover!Håper dere alle får mulighet til å få barn, om det er på den ene eller andre måten.

Gladklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143492-ikkemorenn%C3%A5-tidl-peggy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikkemorennå

Der var du, ja! Men jeg visste jo det, jeg da, heldiggrisen. Sagt fra til Melis, nå? Tipper det ble gledesscener!

Skal hilse fra Sommerblomst som var så nysgjerrig at jeg bare MÅTTE sladre litt. Håper det var greit.

Klem fra

Jada jeg har sagt det til Melis. Hun har en kjempegod intiusjon, for hun hadde allerede gittet at det var meg etter å ha sett på innlegget...he,he. Så da måtte jeg bare "tilstå" tilslutt:-) Ja jeg husker veeeeeldig godt sommerblomst, hun fikk jo en gutt etter mye strev.

Klem

Gjest siwidi

Jada jeg har sagt det til Melis. Hun har en kjempegod intiusjon, for hun hadde allerede gittet at det var meg etter å ha sett på innlegget...he,he. Så da måtte jeg bare "tilstå" tilslutt:-) Ja jeg husker veeeeeldig godt sommerblomst, hun fikk jo en gutt etter mye strev.

Klem

Jepp, og nå har hun fått en jente også. Hun er faktisk 10 mnd... Det ble to tette, men så er det visst også slutt. De forventet ikke å bli gravide så raskt etter alt strevet med førstemann. Det er vel 16-17 mnd eller noe slikt mellom de to.

Klem

Jeg får vel si gratulerer her også, da. :) Joda, jeg skjønte det nesten før eggene var satt inn jeg, hehe! Det var fordi jeg skjønte dere skulle noe at jeg sjekket her inne for å se om teorien min stemte. Og så så jeg ikkemorennå og alt passet til Peggy.

Dette var kjempegøy, det var jammen deres tur nå. :) Jeg er sikker på at med den hcg-en er det to stykker.

Snakkes. :)

Annonse

Så morro da Peggy!!!

Må si jeg har tenkt veldig på hvem denne "ikkemorennå" var.. Og må innrømme at jeg var innom både Melis og andre fra den kanten av landet!!! Men så var det jo DEG!!!!! :-)

Lykke, lykke til i tiden fremover!

*stor klem fra meg*

Hei Kanutten! Lenge siden! Jeg er ikke så ofte her inne, men måtte som sagt inn å følge med litt i påsken. :)

Jeg er jo mor, så meg kunne det jo ikke ha vært. :) Lillegullet vårt er blitt 2,5 år og i går fikk vi så mange fine tilbakemeldinger i foreldresamtalen i barnehagen at vi svever ennå. Vi har visst et vidunderbarn, hehe! Vidunderlig er hun i alle fall. Og til neste år går ferden igjen til Kina og vi blir 4. :)

Hvordan går det med dere? Og hvordan går det med deres lille tulle? Har hun fått lillesøsken ennå?

Hei Kanutten! Lenge siden! Jeg er ikke så ofte her inne, men måtte som sagt inn å følge med litt i påsken. :)

Jeg er jo mor, så meg kunne det jo ikke ha vært. :) Lillegullet vårt er blitt 2,5 år og i går fikk vi så mange fine tilbakemeldinger i foreldresamtalen i barnehagen at vi svever ennå. Vi har visst et vidunderbarn, hehe! Vidunderlig er hun i alle fall. Og til neste år går ferden igjen til Kina og vi blir 4. :)

Hvordan går det med dere? Og hvordan går det med deres lille tulle? Har hun fått lillesøsken ennå?

Hei på deg melismor!! :-)

Jeg visste jo at du var mamma da, men tenkte kanskje at storken hadde flydd over deg..Mye som kan skje vet du! ;-)

Vår lille prinsesse blir 4 år i mai og hun ønsker seg veldig en liten baby.. Vi hadde et søskenforsøk i oko/nov, men det ble det ikke noe resultat av... :-( Men vi er snart igang igjen.. Starter på sprayen den 4.mai.. Så da får vi se da, kanskje vi blir flere i heimen vår også neste år???!!!

Koselig å "se" deg igjen!!

Hei på deg melismor!! :-)

Jeg visste jo at du var mamma da, men tenkte kanskje at storken hadde flydd over deg..Mye som kan skje vet du! ;-)

Vår lille prinsesse blir 4 år i mai og hun ønsker seg veldig en liten baby.. Vi hadde et søskenforsøk i oko/nov, men det ble det ikke noe resultat av... :-( Men vi er snart igang igjen.. Starter på sprayen den 4.mai.. Så da får vi se da, kanskje vi blir flere i heimen vår også neste år???!!!

Koselig å "se" deg igjen!!

Joda, jeg bare tenkte på nicket, jeg ville ikke brukt akkurat det, ikke sant. Men du var nå i "nabolaget" når du tenkte på at det kunne være meg. :)

4 år allerede! Så fort tiden går! Da skal jeg krysse fingrene for det kommende forsøket. Lykke til og hils Clive!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...