Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg elsker han ?

Anbefalte innlegg

Gjest elsker-elsker ikke

Jeg er usikker på mine følelser for samboeren. Vi har vært forlovet i 6 år.

Egentlig har jeg de siste 3-4 årene vært veldig på flørteren, har jo nesten vært utro flere ganger. Jeg kjeder meg sammen med han, og jeg føler meg ensom sammen med han. Jeg gidder ikke å finne på så mye sammen me dhan alene, må liksom ha med fler eller s blir det for kjedelig.

Han er en fantastisk flott gutt, vi har 2 vakre barn sammen. jeg har det jo godt sammen med han for han er så snill, men jeg er usikker på om jeg har de rette følelsene for han. Men jeg reagerer jo på ting, jeg kan føle sjalusi, jeg gleder meg til han kommer hjem fra jobb ( jeg er hjemmeværende)...

men er dette bare at jeg er selskapssyk ?? Hvorfor reagerer jeg da med sjalusi i enktelte tilfeller ? Som når han gir mer oppmerksomhet til andre enn meg ??

Jeg behandler han ofte dårlig og respektløst...,

tyder dette på at jeg mangler de rette følelsene ???

Trenger hjelp til å finne ut av dette altså... er så forvirret og usikker....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143549-hvordan-vet-jeg-om-jeg-elsker-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hvis du elsker han hadde du visst det mener jeg. Når du er usikker tyder det på at du ikke gjør det.

Jeg elsker samboern min så mye at jeg ikke klarer å holde meg unna nen ganger. : ) Ser på han og tenker over hvor skjønn han er, hvor heldig jeg er som har han og hva ejg hadde gjort hvis noe hadde skjedd han. Jeg vil alltid hans beste. Kan ligge og se på han lenge mens han sover og bare kjenne hvor mye han betyr for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...