Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dadason

Da jeg var 15 traff jeg gutten jeg nå er forlovet med. 7 år senere. Men allerede da jeg ble 18 forsvant all sexlyst. Jeg tenkte at det var stress på skolen og jobben som gjorde det. Og at det ville bli besre så snart jeg var ferdig med skolen. Noe det ikke ble. Tenkte det kunne skyldes p-pillene. Kuttet ut dem i 2 år. Det var heller ikke de som var problemet. Ikke har jeg hatt noen sexuelle problemer som barn heller. Ikke som jeg vet om i allefall.

Vi har det utrolig flott sammen på alle andre måter. Vi snakker mye sammen og er åpne mot hverandre. Men hva kan mangelen på lyst skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dankert1365380684

Du var for ung når forholdet startet. Sannsynligvis har du utviklet deg vekk fra han, mistet tenningen på han. Når du treffer en annen mann, kommer nok lysten tilbake.

Nei, det er ikke det som er problemet heller. Jeg kan se andre menn, og alikevel ikke ha lyst på sex. Lysten er rett og slett ikke der. Etter et par år tenkte jeg at jeg kanskje har sett på feil. Men jeg tenner ikke på jenter heller. Som sagt, lysten er ikke der.

Jeg elsker forloveden min. Og vil ikke gi opp forholdet pga sex. Det er ikke han som er problemet. Det er meg. Om jeg hadde truffet han når jeg var 15, 17 eller 22 så hadde ikke det gjort noen forskjell på meg. Atter en gang, hva kan dette problemet skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-907088
Del på andre sider

Nei, det er ikke det som er problemet heller. Jeg kan se andre menn, og alikevel ikke ha lyst på sex. Lysten er rett og slett ikke der. Etter et par år tenkte jeg at jeg kanskje har sett på feil. Men jeg tenner ikke på jenter heller. Som sagt, lysten er ikke der.

Jeg elsker forloveden min. Og vil ikke gi opp forholdet pga sex. Det er ikke han som er problemet. Det er meg. Om jeg hadde truffet han når jeg var 15, 17 eller 22 så hadde ikke det gjort noen forskjell på meg. Atter en gang, hva kan dette problemet skyldes?

Det er ikke alle som er like opptatte av sex. Kanskje du er en av dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-907223
Del på andre sider

Onanerer du aldri heller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-907405
Del på andre sider

Gjest kålbein

Hvorfor svarer du som om du er "dadason"??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-907408
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg har det mye på samme måte. Bruker p-piller da, men vurderer å bytte til annet merke, for å se om det kan hjelpe. Men for et halvt år siden, og jeg var singel, brukte jeg ikke p-piller. Jeg var singel i ett og et halvt år, og savnet ikke sex i det hele tatt... Hadde en flørt en sommer, men tenkte aldri at jeg ville ligge med ham. Var bare kyssing og holde hender og sånn.

Det som er mest plagsomt er at jeg vil jo gjøre det. Jeg vil kunne tilfredstille kjæresten min. Tar bare så sinnsykt lang tid å få meg tent... nesten eneste som funker for å bli våt nok er å bli fingret/slikket til orgasme før samleiet... Er litt kjipt..

Så jeg vet hva du snakker om..

Selvsagt iblant kan levende lys, røkelse, vin og hete kyss være nok.. men det er sjeldent det holder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-908787
Del på andre sider

Heisann!!!

Eg er 20 ar og har hatt det same problemet som du siden eg var 18. Eg var svert seksuell aktiv og kat til rundt ca 20 det forsvant. Eg skulle faktisk leite etter info om dette da eg sag sporsmalet ditt.

Saken er no den. Eg har vert hja seksolog og altslags for a finne ut ka dette kan vere, og kanskje hjelper det deg og. Mine forste moter med seksolog gjekk ut pa a diskuterere om eg eventuelt hadde hatt sex uten a ville d og pa denne maten automatisk miste lysten pa det. Dette er minst sansynlig losningen.

Siden var eg hos spesialist for PCO. Veit du ka det er? Mange kvinner lider av syndromet. Symptomer er : masse kviser, feit hud, fett har, lett for a legje pa seg, cyster pa egg stokkane, store humor forandringar, kraftig har vekst etc.

I tida da eg var 18 og der i rundt la eg pa meg ca 10 kilo..

I folge dokotoren pavirker dette sexlysten og var kjede i meget stor grad for dei som har PCO. Progrestogen som er eit kvinnelig kjons hormon i kroppen pavirker sexlysten etc og gjer ein vat og kat. ( harkje AE O A, i tastaturet)

Fett lageret i kroppen absorberer progrestogen og difor blir det lite igjen til deg som treng d og siden ein har PCO elle overvekt blir d for lite te a bli kat... KA meir kan eg fortelje...

Det er mykje som heng i saman..Men det er hjelp!!!

Det eg gjer akkurat no er a slanke meg i hap om at dette vil forbedre situatsjonen. Doktoren var temlig sikker pa at dette ville gi gode resulateter.

Eg har ogsa hoyrt om Progresra care. Det er ein krem du smorjer pa ved vagina.. som tilforer extra progrestrone som kan gjere deg kat og vat. Trur den er ufarlig!!! sjekk ut pa www.khonsu.no

Haper dette hjelper deg.

Berre ta kontakt hvis du lurer pa meir, eller har info til meg!!!! Eg berre vente i hap no pa god sex!!

Hilsen

Jento

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-909876
Del på andre sider

Annonse

dankert1365380684

Heisann!!!

Eg er 20 ar og har hatt det same problemet som du siden eg var 18. Eg var svert seksuell aktiv og kat til rundt ca 20 det forsvant. Eg skulle faktisk leite etter info om dette da eg sag sporsmalet ditt.

Saken er no den. Eg har vert hja seksolog og altslags for a finne ut ka dette kan vere, og kanskje hjelper det deg og. Mine forste moter med seksolog gjekk ut pa a diskuterere om eg eventuelt hadde hatt sex uten a ville d og pa denne maten automatisk miste lysten pa det. Dette er minst sansynlig losningen.

Siden var eg hos spesialist for PCO. Veit du ka det er? Mange kvinner lider av syndromet. Symptomer er : masse kviser, feit hud, fett har, lett for a legje pa seg, cyster pa egg stokkane, store humor forandringar, kraftig har vekst etc.

I tida da eg var 18 og der i rundt la eg pa meg ca 10 kilo..

I folge dokotoren pavirker dette sexlysten og var kjede i meget stor grad for dei som har PCO. Progrestogen som er eit kvinnelig kjons hormon i kroppen pavirker sexlysten etc og gjer ein vat og kat. ( harkje AE O A, i tastaturet)

Fett lageret i kroppen absorberer progrestogen og difor blir det lite igjen til deg som treng d og siden ein har PCO elle overvekt blir d for lite te a bli kat... KA meir kan eg fortelje...

Det er mykje som heng i saman..Men det er hjelp!!!

Det eg gjer akkurat no er a slanke meg i hap om at dette vil forbedre situatsjonen. Doktoren var temlig sikker pa at dette ville gi gode resulateter.

Eg har ogsa hoyrt om Progresra care. Det er ein krem du smorjer pa ved vagina.. som tilforer extra progrestrone som kan gjere deg kat og vat. Trur den er ufarlig!!! sjekk ut pa www.khonsu.no

Haper dette hjelper deg.

Berre ta kontakt hvis du lurer pa meir, eller har info til meg!!!! Eg berre vente i hap no pa god sex!!

Hilsen

Jento

På sett og vis så er det trøst i å høre at andre har det på samme måten. Men samtidig synes jeg det er vondt.

For min del har jeg det heller omvendt av det du beskriver. Jeg har problemer med å legge på meg. Starter dagen med å spise 4 brødskiver. Noen timer senere blir det 5-6 til. Etter det blir det litt godterier eller frukt. Så er det middag. Og deretter kveldsmat med et par brødskiver. Ikke noe kos akkurat. Dyrt blir det også. Mange forstår ikke det at det kan være likeså slitsomt å prøve å legge på seg som det er å gå ned i vekt. Men nå er det jo mer godtatt å være tynn da, enn kraftig. Så jeg sliter jo ikke med det presset utenfra.

Et annet problem er jo at typen synes at jeg er rålekker. Kan jo ikke kle av meg for å legge meg uten at "speiderteltet" er satt opp ved siden av meg. Det blir litt stress ut av det. Og det hjelper jo ikke på saken det heller.

Har vært i kontakt med en sexolog. Men han tar 500 kroner i timen. Og jeg tror nok jeg trenger maaaange timer. Hvorfor skal sånne ting være så dyrt? Hvor mye betalte du, jentoooo?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-911224
Del på andre sider

På sett og vis så er det trøst i å høre at andre har det på samme måten. Men samtidig synes jeg det er vondt.

For min del har jeg det heller omvendt av det du beskriver. Jeg har problemer med å legge på meg. Starter dagen med å spise 4 brødskiver. Noen timer senere blir det 5-6 til. Etter det blir det litt godterier eller frukt. Så er det middag. Og deretter kveldsmat med et par brødskiver. Ikke noe kos akkurat. Dyrt blir det også. Mange forstår ikke det at det kan være likeså slitsomt å prøve å legge på seg som det er å gå ned i vekt. Men nå er det jo mer godtatt å være tynn da, enn kraftig. Så jeg sliter jo ikke med det presset utenfra.

Et annet problem er jo at typen synes at jeg er rålekker. Kan jo ikke kle av meg for å legge meg uten at "speiderteltet" er satt opp ved siden av meg. Det blir litt stress ut av det. Og det hjelper jo ikke på saken det heller.

Har vært i kontakt med en sexolog. Men han tar 500 kroner i timen. Og jeg tror nok jeg trenger maaaange timer. Hvorfor skal sånne ting være så dyrt? Hvor mye betalte du, jentoooo?

Hei Dankert

Eg gjekk te sexolog i Nederland for eg studerer her, og det betaler folketrygden!!

Eg trur om du blir henvist til sexolog sa far du det liksom pa resept. Eg var der kun 2 timer. Ein sexolog er som ein pshycolog som spesialistert pa sex problemer.... Det blir nok berre slike konklusjonar som at du har hatt sexuele traumer dit og datt. Meg sendte han videre til Gynekologar for a ta provar pa hormoner og slike ting.

Det er sikekrt d beste. Da ser dei ka d er som er gale med deg og sexlysta di. Kanskje noko du manglar i kroppen din... og slikt!!!! Dei ser foreksempel kor stor prosent oestrogen og slkike thing du har i kroppen forhold til det som er normal og er d unormalt kan du fa noko for dette og alt blir bettre!!!

Kave ditte her med vekt og greier... Hoyrtest ikkje sa greitt a verr tynn heller, sjol om d e draumen min akkurat no!!! Du ma lykke te!

Eg har trur pa at d ska bli bra!!!

Klem Jento

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143565-ung-og-uten-lyst/#findComment-911260
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...