Gjest pull Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg trenger så veldig svar på en del spm. *Kan en syklus (mensen)gå fra 28-21 dager fra en mnd til en annen?Altså ha en syklus på 28i februar og bare 21i mars? *Hva kan evnt fremskynde syklusen slik at den bare er på 21 dager en mnd? *Kan man ha eggløsning og mensen samtidig?Mener å ha sett at hadde jeg en syklus på 21dager endte jeg opp å være mest fruktbar i den tiden jeg har mensen.(synes dette var rart i såfall) *Kan man ha blødninger v evnt.feste til livmoren hvis en er befruktet? *Kan man være gravid selvom man har mensen? *Hvilke nadre symptomer kan man ha en blødninger v. evnt kreft i livmorhalsen? Håper noen kan svare meg på dette. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143567-en-br%C3%A5te-spm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
modesty Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 *Kan en syklus (mensen)gå fra 28-21 dager fra en mnd til en annen?Altså ha en syklus på 28i februar og bare 21i mars? Ja *Hva kan evnt fremskynde syklusen slik at den bare er på 21 dager en mnd? Veit ikke hva som gjør det, det er vel noe hormoner *Kan man ha eggløsning og mensen samtidig?Mener å ha sett at hadde jeg en syklus på 21dager endte jeg opp å være mest fruktbar i den tiden jeg har mensen.(synes dette var rart i såfall) Ja *Kan man ha blødninger v evnt.feste til livmoren hvis en er befruktet? Ja *Kan man være gravid selvom man har mensen? Ja *Hvilke nadre symptomer kan man ha en blødninger v. evnt kreft i livmorhalsen? Det vet jeg ikke, vondt i magen kanskje? Ellers er det vel ikke så mange symptomer på denne kreftformen, hvertfall ikke i et tidlig stadium. Derfor er det lurt å gå å ta celleprøver jevnlig, slik at sånt kan bli oppdaget. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143567-en-br%C3%A5te-spm/#findComment-906886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.