Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger så veldig svar på en del spm.

*Kan en syklus (mensen)gå fra 28-21 dager fra en mnd til en annen?Altså ha en syklus på 28i februar og bare 21i mars?

*Hva kan evnt fremskynde syklusen slik at den bare er på 21 dager en mnd?

*Kan man ha eggløsning og mensen samtidig?Mener å ha sett at hadde jeg en syklus på 21dager endte jeg opp å være mest fruktbar i den tiden jeg har mensen.(synes dette var rart i såfall)

*Kan man ha blødninger v evnt.feste til livmoren hvis en er befruktet?

*Kan man være gravid selvom man har mensen?

*Hvilke nadre symptomer kan man ha en blødninger v. evnt kreft i livmorhalsen?

Håper noen kan svare meg på dette.

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143567-en-br%C3%A5te-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Kan en syklus (mensen)gå fra 28-21 dager fra en mnd til en annen?Altså ha en syklus på 28i februar og bare 21i mars?

Ja

*Hva kan evnt fremskynde syklusen slik at den bare er på 21 dager en mnd?

Veit ikke hva som gjør det, det er vel noe hormoner

*Kan man ha eggløsning og mensen samtidig?Mener å ha sett at hadde jeg en syklus på 21dager endte jeg opp å være mest fruktbar i den tiden jeg har mensen.(synes dette var rart i såfall)

Ja

*Kan man ha blødninger v evnt.feste til livmoren hvis en er befruktet?

Ja

*Kan man være gravid selvom man har mensen?

Ja

*Hvilke nadre symptomer kan man ha en blødninger v. evnt kreft i livmorhalsen?

Det vet jeg ikke, vondt i magen kanskje? Ellers er det vel ikke så mange symptomer på denne kreftformen, hvertfall ikke i et tidlig stadium. Derfor er det lurt å gå å ta celleprøver jevnlig, slik at sånt kan bli oppdaget.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143567-en-br%C3%A5te-spm/#findComment-906886
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...