Gå til innhold

Sterke kvinner - tapere på sjekkemarkedet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest neofix

Jeg tror ikke det. Jeg tror at alle som føler seg som tapere på sjekkemarkedet finner en knagg å henge det på.

"Det er fordi jeg er for feit"

"Det er fordi jeg har for stor nese"

"Det er fordi jeg har for mye selvtillit"

"Det er fordi jeg har for lite selvtillit"

Men i de fleste tilfeller handler det EGENTLIG om flaks, uflaks og kjemi. :-)

petter smart

Mange kvinner som definerer seg selv som sterke, selvsikre og selvstendige oppfattes av de fleste andre som isdronninger, lite villige til kompromiss, ikke villige til å ofre noe -verken for en mann eller andre, lite sympatiske, ovenfra-og-ned, kravstore, viser ikke følelser osv.

ShitDiddelyDo

Dine betraktninger er nok korrekte, spesielt om du snakker om sjekkemarkedet på byen.

Men ta det som et kompliment. Når vi er ute vil vi ha tanketomme damer vi med et blikk leser at er nettopp tanketomme damer. Dette er ikke de vi vil gifte oss med. Det er de vi vil knulle "om 2 timer".

De "sterke kvinnene" er ikke like enkle å få til køys, altså holder vi oss like godt unna dem på byen.

Som sagt: Ta det som et kompliment.

Annonse

Gjest vil ikke ha kjønnsdrift!!

Jeg tror ikke det. Jeg tror at alle som føler seg som tapere på sjekkemarkedet finner en knagg å henge det på.

"Det er fordi jeg er for feit"

"Det er fordi jeg har for stor nese"

"Det er fordi jeg har for mye selvtillit"

"Det er fordi jeg har for lite selvtillit"

Men i de fleste tilfeller handler det EGENTLIG om flaks, uflaks og kjemi. :-)

Mannlige tapere på sjekkemarkedet bør få tilbud om medikamenter som minsker kjønnsdrift.

Ørkenvandreren

Selv om du har vært uheldig på sjekker'n, blir det litt tynt grunnlag å generalisere ut fra....... :-)

Svaret på spørsmålene dine er selvfølgelig nei. De fleste voksne menn ønsker den type kvinner du skisserer.

Men "voksne menn" er kanskje ikke det du finner kl 02.00 på natten når de har 8 øl under vesten.....

Gjest Ugga Bugga

Mange kvinner som definerer seg selv som sterke, selvsikre og selvstendige oppfattes av de fleste andre som isdronninger, lite villige til kompromiss, ikke villige til å ofre noe -verken for en mann eller andre, lite sympatiske, ovenfra-og-ned, kravstore, viser ikke følelser osv.

Jeg definerer meg selv både som sterk, selvsikker og selvstendig, men kjæresten min falt for meg allikevel :)

petter smart

Jeg definerer meg selv både som sterk, selvsikker og selvstendig, men kjæresten min falt for meg allikevel :)

De fleste menn liker faktisk sterke kvinner, som ikke bare dilter etter dem.

Problemet er de som egentlig er umulige å leve med, som har egenskaper som jeg og andre i denne tråden har listet opp.

Så lenge en kan vise omtanke, er villig til kompromiss og å ofre noe for den andre, er hyggelig og omgjengelig osv osv. så er det bare positivt å være sterk og selvstendig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...