Gå til innhold

Forlover-gave?

Anbefalte innlegg

Gjest forloveren
Skrevet

hei,

skal være forlover i et bryllup. har tenkt å gi noen nydelige lysestaker fra hadeland. det kommer på ca 900 kr.

Er dette for lite?

Hva er normalt å gi i gave for forlover?

Og er det noen som har tips til andre gaver?

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en nydelig presang. Jeg vet ikke hva som er vanlig å gi som forlover, giftet meg for 23 år siden. Men det må vel være individuelt og om de ønsker seg det også...

Mvh

Skrevet

Sånn i farten husker jeg ikke hva min forlover gav i presang til bryllupet. Men det jeg virkelig husker, er en album jeg fikk tidlig på morgenen bryllupsdagen. Min forlover hadde brukt masse tid på å samle bilder og fortellinger om meg, og hun hadde fått mange til å skrive noen ord om meg slik de kjente meg.

Jeg har flyttet mye i livet, og mistet kontakten med veldig mange etter hvert. Det var så utrolig koselig å lese alle disse "brevene" fra folk jeg har hatt mer og mindre kontakt med de siste årene, og ikke minst var det morsomt med mange bilder fra tidligere år.

Albumen har blitt en av mine kjæreste eiendeler, og den vitner om masse omtanke fra hun som var forloveren!

Skrevet

Sånn i farten husker jeg ikke hva min forlover gav i presang til bryllupet. Men det jeg virkelig husker, er en album jeg fikk tidlig på morgenen bryllupsdagen. Min forlover hadde brukt masse tid på å samle bilder og fortellinger om meg, og hun hadde fått mange til å skrive noen ord om meg slik de kjente meg.

Jeg har flyttet mye i livet, og mistet kontakten med veldig mange etter hvert. Det var så utrolig koselig å lese alle disse "brevene" fra folk jeg har hatt mer og mindre kontakt med de siste årene, og ikke minst var det morsomt med mange bilder fra tidligere år.

Albumen har blitt en av mine kjæreste eiendeler, og den vitner om masse omtanke fra hun som var forloveren!

Det var en veldig god ide! Det må jeg huske på til jeg evnt. er forlover!

Skrevet

Det gjorde jeg til min venninne da jeg var hennes forlover også. Masse moro mellom 2 permer.

I tillegg fikk de vel gaver (en fra oss voksne og en fra barna) for tilsammen 1000-1200 tror jeg (husker faktisk ikke). Så jeg synes at 900 er bra jeg, det viktigste er at det er noe de liker og du har kjøpt fordi denne gaven passer til dem fra deg...tanken bak mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...