Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 20 år som er nå i en periode hvor jeg får blødninger under samleie. dette er veldig frusterende, hv kan det skyldes? og kan jeg selv gjøre noe med det? finnes det noen legemidler mot dette? jeg har hatt en slik perode for omtrnet 3 år siden. den varte i et halvtårs tid før alt var normalt igjen. jeg går på p-piller har gjort det i mange år, har også regelmessig mens. men har denne månden "hoppet" over mensen ved å fortsett på pilla, pga reise. har gjort det før uten "bivirkinger"

neon i samme situsjaon, som har fått svar på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143660-bl%C3%B8dninger-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har vært plaget med blødninger under samleiet og ellers i flere år. Fikk først vite nå at jeg har lett blødende livmorhals.har ikke fått noen medisiner ennå pga forskjellige prøver de skal ta, men det finnes medisiner du kan ta.

hei!

kjempe fint å vite jeg ikke er alene i denne situasjonen.

Syntes det er så ubehangelig. føler at det er så plagsomt at jeg ikke kan ha et normalt sexliv . kjempe fint om du kunne skrivd inn om hva slags medisiner. behandlinger osv du har fått når dette blir klart.

Ei jeg var sammen med hadde også problemet, tror ikke det er helt uvanlig. Opplever du at det blir verre ved mer "rå" sex?

ja jeg opplever at jeg nærmest kan kjenne at jeg kommer til å blø, det er når jeg kjenner han er "helt" inni meg altså helt i bånn , å i tillegg som du kaller det, " rå" sex at det kommer. ville ikke skjedd med en mindre penis og "roligere" sex

, vil jeg tro. Men det er utelukked å ha kunn slik sex.

• 3 uker senere...

hei!

kjempe fint å vite jeg ikke er alene i denne situasjonen.

Syntes det er så ubehangelig. føler at det er så plagsomt at jeg ikke kan ha et normalt sexliv . kjempe fint om du kunne skrivd inn om hva slags medisiner. behandlinger osv du har fått når dette blir klart.

Heisann!

Har akkurat samme problemet som deg, og spesielt ved "rå" sex! =)

Det jeg vil anbefale, som jeg selv har gjort, er å oppsøke en gynekolog.

Ved en cryo-behandling, eller frysning av livmortappen/slimhinnen vil forhåpentligvis blødningene forsvinne.

Denne behandlingen er heldigvis ikke noe vondt! =)

Håper det ordner seg for deg, siden det er veldig kjedelig med blødninger etter samleie!

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...