Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest "sheraton"

Heisann alle sammen.

Ja, da er det på`n igjen. Har tidligre vært på Røde kors klinikken i Oslo og skal nå starte opp i Porsgrunn (har fått time der i juni)

Er det noen her som har erfaringer med dr.khan og fertelitessklinikken i porsgrunn.

Jeg er nok dessverre litt overvektig. Kommer han til å forlange at jeg skal gjøre noe med det tro? Det er jo ikke akkurat veldig lett det da!

Alle erfaringer mottas med takk!

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143680-n%C3%A5-er-det-p%C3%A5n-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tenkte jeg bare skulle si litt om overvekt.

Det er som du sier ikke så lett og gjøre noe med det, men legene generelt sier at ved prøverør så hjelper det å ta av seg noen kilo.

Jeg er selv litt overvektig og nå skal jeg sette igang med mitt andre forsøk, og det mottiverer meg faktisk nå til å prøve å ta av noen kilo.

Jeg er godt i gang, spiser lite og ofte og drikker minst 3 liter vann om dagen.

Jeg skal prøve å kutte ut godterier, heller begrense det til lørdager.

Hvis du har problemer med å drikke så mye vann, vil jeg anbefale at du tar en halvliter flaske og fyller den opp med litt lunket vann, det går så mye lettere ned.

Det er i hvertfall viktig å drikke mye når man prøver å slanke seg.

Så tenk positivt, og tenk på at det kanskje hjelper deg med å få barn;)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...