Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min samboer vet at jeg tenner veldig på to jenter som koser med hverandre. Men hun sier alltid at hun aldri vil kose med en annen jente. Men når hun drikker, gjør hun alt hun kan for å tenne meg. Hun har fortalt hennes venninde at jeg tenner på jentekos, så derfor kliner de og tar på hverandre rett foran øynene mine. Jeg tror nok venninda hennes er mest aktiv. Hun pleier også å ta handa ned i buksa hennes og slikke seg på fingeren etterpå.

Jeg tenner jo veldig på dette, særlig også når begge prøver å ta frem pikken min, men når hun er edru vil hun ikke snakke om det. Hvor langt skal jeg la det gå i fylla? Jeg vil helst ikke gjøre noe som kan virke negativt på vårt forhold på lenger sikt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143681-kan-hun-bli-med-p%C3%A5-trekant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Jeg ville nok lyttet mer til hennes holdninger og meninger i edru tilstand, enn hva som fremkommer i fylla.....

Drømmen din er nok relativt vanlig, men jeg tror det skal forbli en drøm du ikke presser henne mer på.

Men hvis du er jævlig keen på trekant-konseptet; Det kan jo hende hun gjerne er med på at du blir knullet i rassen av en kjempeneger......

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...