Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 6 mnd gravid og i dag oppdaget jeg plutselig at det var kommet en klump ved klitoris. Det ser ut som en "Bjørnebær eller brinbebær " Det gjør ikke vondt, men jeg kjenner at den er der. Hva er dette og er det farlig. er det noe som kommer i forbindelse med hormonforandringer i graviditeten ??

HJELP!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143709-bj%C3%B8rneb%C3%A6r-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Du skal nok ta en tur til en gynekolog. Jeg tror jeg kan fortelle deg at du har noe som heter Condylomer (Kjønnsvorte). Det kan smøres med et middel som får det bort, men vorten eller vortene kan fort komme tilbake. Disse vortene smitter også seksuelt. Men en gynekolog vet best om du skal behandle det nå mens du er gravid eller vente til etter fødsel, jeg tror det kan behandles nå i allefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...