Gå til innhold

Hjelp - hvordan velger jeg riktig partner?!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei jente på 27 som har 2 mislykkede samboerforhold bak meg. Har nå vært singel i ca 8 mndr. og har ønske om å gå inn i et nytt forhold. (Har ingen barn). Det er en potensiell mann inne i bildet, men jeg er redd for å satse på "feil mann" igjen! Har tidligere også hatt en tendens til å følge min mors råd, noe som kanskje er litt dumt. Har vært redd for å velge noen som mine foreldre ikke "godkjenner". Hvordan vet jeg at jeg har valgt riktig? Skal jeg tørre å satse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143714-hjelp-hvordan-velger-jeg-riktig-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst; Drit i mor og far!!! Det er du som skal ha en partner. De må ta den svigersønnen de får. Akkurat som vi må ta de svigermødrene vi får, desverre... ;-)

Takk for svaret. Kan legge til at jeg tidligere har valgt partner ut fra hjertet, ikke ut fra økonomien. Dette kan kanskje bli litt dumt? Har selv fast kontorstilling og klarer meg stort sett selv. Jeg føler selv at det blir dumt bare å velge ut fra økonomi.... Er redd for å drite meg ut nok en gang slik at foreldrene mine evnt. får "rett igjen"!!

Gjest ønskeliste

Hei!

Du spør hvordan du kan velge riktig partner.

Først og fremst må du vite hva du SER etter i en partner. Hvilke egenskaper er det viktig for deg at din partner har? Hvordan stemmer deres interesser overens? Forstår dere hverandres humor/tenkemåte? Hvordan harmonerer deres fremtidsplaner? Drømmer? Verdier?

Sett deg ned og skriv en "ønskeliste" - sånn at du VET hva du ønsker deg - og ikke tar til takke med en mann som der og da er spennende, men som på sikt kanskje ikke er helt idèell som partner.

Gjest Ugga Bugga

Takk for svaret. Kan legge til at jeg tidligere har valgt partner ut fra hjertet, ikke ut fra økonomien. Dette kan kanskje bli litt dumt? Har selv fast kontorstilling og klarer meg stort sett selv. Jeg føler selv at det blir dumt bare å velge ut fra økonomi.... Er redd for å drite meg ut nok en gang slik at foreldrene mine evnt. får "rett igjen"!!

Det høres fornuftig ut å velge partner ut fra hjertet, ikke økonomi.

Med mindre mannen er EKSTREMT uansvarlig når det gjelder økonomi.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...