Gå til innhold

Gis bort pent brukt og ubrukelig: mobiltelefon og vibrator

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Det er to ting som jeg tydeligvis må klare meg uten: mobiltelefoner og vibratorer.

For nte gang har det skjedd igjen nå. Feil på feil på feil. Sende i retur, klage, vente, klage litt til. Ende opp med å kjøpe ny. Grmf.

Fikk ny tlf for en uke siden, og nå når det ringer så dør den.

Fikk ny vibrator denne uka, og den holder seg ikke i lås når den er på.

Det er visst mitt lodd her i livet.

Begynner å lure på om det er en mening med det. Er det meningen at jeg må ut blant folk og ikke lenger sitte hjemme å ringe og vibrere? *sperre opp øynene i vantro*

Fortsetter under...

Annonse

Pappa Bjørn

;-)

Den dagen Nokia kommer ut med to trinns hvor låsen funker, så skal jeg vurdere den.

Tastelås? Og i stedet for å sende SMS meldinger kan du jo prøve på noen S&M meldinger så skal du se det blir fart på sakene ja!

Bente831365380491

Du har jammen meg helt rett. Det kom vel ikke som en bombe.

Nokia tester ut sine modeller på oss forbrukere. Derfor er det omtrent bestandig feil på nye modeller. Man bør vente til modellene har vært på markedet i minst 6 måneder før man kjøper. Du får ikke byttet telefonen i en annen? Siden den er såpass ny?

tigertrollet

Nokia tester ut sine modeller på oss forbrukere. Derfor er det omtrent bestandig feil på nye modeller. Man bør vente til modellene har vært på markedet i minst 6 måneder før man kjøper. Du får ikke byttet telefonen i en annen? Siden den er såpass ny?

Nei, den er ikke så ny. Det er en 6610, så den har nok vært på markedet en del måneder. Trodde den var over et år?

tigertrollet

Er det derfor du plutselig har fått tid til dol igjen ;o)

Ja, nettopp! :D

Nei, det har ikke stått på tiden eller det spennende livet mitt derfor jeg ikke har vært på dol.

Heller det at det har blitt for mye jobbing, formen ikke er bra og sånt. Skal gjennom nok en operasjon nå på vårparten og sånt tar på vettu.

På jobben sitter/står jeg foran pc, så jeg har ikke orket det hjemme også. Og doling på jobben hadde nok ikke tatt seg ut:o)

Annonse

Bente831365380491

Nei, den er ikke så ny. Det er en 6610, så den har nok vært på markedet en del måneder. Trodde den var over et år?

ok. Jeg vet ikke. Har ikke hatt nyere nokia på en stund, men vet at mange forhandlere ikke anbefaler nokia til sine kunder lenger fordi det er feil på dem til stadighet.

tigertrollet

ok. Jeg vet ikke. Har ikke hatt nyere nokia på en stund, men vet at mange forhandlere ikke anbefaler nokia til sine kunder lenger fordi det er feil på dem til stadighet.

såpass ja.. vel, jeg måtte ha en tribandtlf, så det var en av grunnene til at jeg byttet. Men jeg får vel bytte en gang til da..;-)

tigertrollet

Må du ut for å finne et mannfolk som kan både prate og pule da? Det lar seg vel vanskelig gjøre.*L*

Så har du prakteksemplarene som i tillegg lager mat og klipper plenen, men de er som regel opptatt.

Nuvel. Nå skal ikke du svartmale situasjonen nå som jeg begynner å bli åpen for å gå ut blant folk.

Jeg tror nemlig det..hold deg fast.. finnes noen bortgjemte prakteksemplarer igjen der ute. Ikke så flinke til å bake boller og klippe plen som deg naturligvis, men sånn helt okeie som kan prate og pule ja.

Hva tror du om det? *S*

Ja, nettopp! :D

Nei, det har ikke stått på tiden eller det spennende livet mitt derfor jeg ikke har vært på dol.

Heller det at det har blitt for mye jobbing, formen ikke er bra og sånt. Skal gjennom nok en operasjon nå på vårparten og sånt tar på vettu.

På jobben sitter/står jeg foran pc, så jeg har ikke orket det hjemme også. Og doling på jobben hadde nok ikke tatt seg ut:o)

Jeg lurte på hvor det ble av deg :o) Det er så mange som forsvinner for tiden.

Håper operasjonen kan hjelpe deg så du blir bedre.

Pappa Bjørn

Nuvel. Nå skal ikke du svartmale situasjonen nå som jeg begynner å bli åpen for å gå ut blant folk.

Jeg tror nemlig det..hold deg fast.. finnes noen bortgjemte prakteksemplarer igjen der ute. Ikke så flinke til å bake boller og klippe plen som deg naturligvis, men sånn helt okeie som kan prate og pule ja.

Hva tror du om det? *S*

Det tror jeg svært lite om. Du finner deg et mannfolk til kos og samtale, men ringer meg dersom løvetannen vokser vilt og du har lyst på lasagne og hjemmebakte hvitløksbaguetter. Det er vel med god grunn en stakkar kan bli litt fornærmet av slikt.*L*

Neida Tiger`n, han er nok der ute. Han sitter bare å venter på deg, så kom deg ut!*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...