Gå til innhold

vil han ikke ha meg lengere?

Anbefalte innlegg

Gjest avvistJente?

hei. vet ikke helt hvoran jeg skal si dette, men det føle som om kjæresten ikke vil ha meg lengere seksuelt. før hadde vi sex opptil flere ganger hver dag. nå har vi sex to ganger over 2 dager(en gang per dag), så kan det gå 3 dager før neste gang.

jeg har spurt han hvorfor det er sånn men han vet ikke. jeg synes det er veldig kjipt, jeg ønsker at det skal være som før. iallefall 1 gang om dagen. jeg har også spurt om jeg kan gjøre no annet for at det skal bli som før, men det vet han heller ikke. huff..

vi er unge, om han ikke tenner like mye på meg som før så synes jeg jo at jeg har rett til å vite det. men det er nok sikkert vankelig å si til meg, jeg ønsker bare å få vite hva som er galt.

jeg ønsker at vi skal masere hverandre, bruke olje, bruke andre ting, ha det deilig. men han orker ikke masere meg engang. det har han forsåvidt aldri orket heller.

hva kan jeg gjøre for at ting skal bli mere som før? hilsen en frustrert jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143859-vil-han-ikke-ha-meg-lengere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lalala1365380457

i ett forhold vil det bestandig være mere sex i starten, mens alt er nytt og spennende. uansett, spør han om han ikke kan være så snill og tenke seg om og prøve å finne ut hvorfor det har blitt sånn. Sett dere ned og ta en lang prat, og forklar han hvor mye det plager deg

huuuuuff.. hater det! :(

Skjønner det.

Men har du pratet med ham om dette? Husk bare å være forsiktig med formuleringen, gutter han en fæl tendens til å ta slikt som kritikk.

Dere skal jo ha det bra sammen, og dersom du er frustrert bør dere ta dere tid til en skikkelig prat.

Jeg og samboeren min har ofte sex hver eneste dag, og det er kjempefint. Men en forutsetning for at det skal være slik er at vi ikke stresser om det går 2-3 dager uten. Vi har gått en og en halv uke fordi vi var slitne og ikke orket annet en kyss og klem.

Så lenge dere har fysisk kontakt er det ingenting å bekymre seg for. Jeg forstår at du gjerne vil ha sex oftere, men etter en stund får man andre prioriteringer. Samleie mellom 2 og 4 ganger uka er helt normalt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...