Gjest dette er jo ikke normalt! Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hei. jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 2 år og vi bor ilag. problemet er at han aldri tar meg med når han skal være sammens med vennene sine. iløpet av de to årene som vi snart har vært ilag i har jeg ALDRI vært sammen med han og hans venner. det er helt sykt, spørr du meg. det er slik han ikke vil være sammens med min venner. han har vært ilag med mine venner hjemme hos oss under et vorspiel, og ved noen tilfeldigheter kommet hjem når vennene mine har vært på besøk og sett på tv. dette er jo langt ifra normalt, jeg skulle ønske vi kune møte hverandres venner, skape vår vennekrets. han vil ikke møte mine venner. jeg synes det er viktig at vi møter hverandres venner, det er en del av forholdet. men han forstår ikke det. når jeg ser på andre forhold som jeg kjenner til. er de sammen men vennene til hverandre,lager mat, ser på tv og film.tar kjæresten med på fest, vorspeil. you name it! når vi går ut drar han alene på vorspeil, han vil aldri ha meg med. det gjør ikke de andre gutta, de tar dama med på vorspilet! dette er nå bare et eksempel. jeg savner det å dra til en venn å se på en film sammens med mange nadre. ha det gøy og koselig. ' vårt forhold er liksom bare vi, og ingen andre. det blir så innestengende til tider. hva kan jeg gjøre? dette er ikke normalt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143865-hvorfor-er-vi-ikke-samnen-med-hans-venner-og-mine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bravura Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei, dette er merkelig. Spesielt om du ønsker at det skal være annerledes og han ikke vil forandre det. Kanskje har han et stort behov for "alene"-tid, hvor han ikke er kjæresten din, men det finnes da grenser. Sett deg ned med han en kveld dere har god tid og ta opp temaet. Ikke gi deg før han enten har gitt deg en veldig god grunn for hvorfor det er slik eller han blir enig om å finne et kompromiss. Det er jo ikke slik at man alltid vil dra med kjæresten når man møter venner, men en gang i blant i alle fall... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/143865-hvorfor-er-vi-ikke-samnen-med-hans-venner-og-mine/#findComment-910389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.