Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lenge sidan eg har vert her inne og skrive. snart 1 år. har vert mye inne å titta. hjelp litt å sjå at eigentleg så er ein ikkje aleine om å ha slike tankar og følelsar. no har eg endeleg fått operert eggstokkane mine. måtte nesten tvinge meg til det. sambuaren min trur at no går det berre ein veg, men eg er redd han blir skuffa...

ser og at det var fleire som nesten fekk helga si ødelagt av den kongelige dåp. eg trudde sjølv eg var heilt på tur i går. var så trist og lei meg...

lykke til til alle sammen som les dette - håper vi alle lykkast snart!!

noen som har vore gjennom lapraskopi operasjon og har erfaringar? eg føler meg litt lite informert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143888-larpraskopi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du lapraskopert for cyster på eggstokkene?

Det ble i så fall jeg. Vi hadde prøvd å bli gravide i 3 år. Vært gjennom flere hormonkurer uten resultat. Så ble jeg operert. Mensen ble ganske regelmessig, og 4 mnd etterpå var jeg gravid!

ja, det er det eg er operert for. så da funker det da!! kanskje det er håp for oss og..!! kjekt å høyre at det har virka - eg er litt i tvil...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143888-larpraskopi/#findComment-913369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...