Gjest lurereveldig Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 hvodan gjør dere når dere bruker høvel i skrittet? til nå har jeg bare barbert bikinilinja og klippet det andre håret litt..men jeg vil egentlig ha bort alt som er lengr nede i sprekken og bakover mot rumpa..men føler det er så vanskelig å komme til med hævelen der+ at huden som er litt innenfor kjønnsleppene er jo litt ømfintlig..får det ikke glatt liksom. hvordan gjør dere det? 0 Siter
soleil Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Stå med ett bein oppå dolokket, badekaret eller en krakk og ha et lite speil i den ene hånden så du kan se hvor du barberer. Bruk barberskum. Eller sitt i senga i yoga-stilling med speil foran. Ha en bolle med vann så du får skylt av høvelen. Pleier å bli mer sårt bakover "der" i begynnelsen, men det herder seg etterhvert. Blir bedre og bedre for hver barbering. 0 Siter
Gjest blueice Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 anbefaler veet kremen igjen jeg da. syns den er helt perfekt.smøres på og tas bort etter 5 min. genialt...for de som tåler den da. 0 Siter
miramix Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Øvelse gjør mester:-) I begynnelsen satte jeg meg på gulvet utstyrt med høvel og tålmodighet. Nå går det kjapt og greit stående i dusjen - ikke verre enn å barbere leggene! Alt handler om teknikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.