Gå til innhold

Intimbarbering for menn

Anbefalte innlegg

Gjest nickløs for anledningen

Jeg har lurt lenge og har egentlig lyst å barbere meg der nede, men altså, hvordan gjør man det med pungen? Den er jo alt for ujevn til at jeg tør prøve med noe høvel... Er hårfjerningskrem å anbefale for oss også? Noen andre tips om hvordan jeg kan gå frem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143932-intimbarbering-for-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårfjerningskrem har jeg ikke prøv. Skal du prøve dette vil jeg være forsiktig og prøvd å finne ut hvordan det er ved å prøve på andre steder av kroppen.

Har ikke noen tips om akkurat å få det best rundt ballene, her gjelder vel tålmodigheten.

Ellers er det de vanlig tipsene som ved vanlig barbering. Få håret mykt og gjør det etter at du har dusja. Bruk ALLTID nytt barberhode/blad tror jeg vil anbefale gilette, ikke den gamle typen med barberblad. og barberskum.

Min erfaring er at når håret vokser ut igjen er tuppene litt skarpe. Blei litt sår etter onanering...

Selv foretrekker jeg å bruke en skjeggetrimmer og klippe hårene ned til et par millimeter lengde.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...