Gå til innhold

Irriterende, egentlig

Anbefalte innlegg

Gjest why_not?

Min beste kamerat ble for vel ett år siden sammen med en god venninne av meg.

En drømmesituasjon, tenkte jeg. Da slipper jeg å lære en ny kjæreste å kjenne.

Men så begynte ting å skli litt ut.

Var ofte ute på byen med ham før. Vi gikk og tok oss noen øl, kanskje et slag biljard og hadde det generelt sett ganske artig.

Etter at han ble sammen med henne, tok dette slutt. Først tenkte jeg at det bare var et helt naturlig steg, siden han ville bruke litt tid på henne. Men i den senere tid har det gått opp for meg at det er fordi han ikke får lov. Hun er så sjalu, at han ikke får gå på byen uten henne.

Han hadde en hund med sin ex. En hund han er veldig glad i. Men han får ikke ha den lengre, fordi hun ikke vil ha fortiden han slengt i trynet, som hun så fint sa det.

Dessuten hater hun sønnen hans. En liten seksåring. Hva gir du meg?

Når man blir sammen med noen som har et barn, blir en jo egentlig sammen med tre personer. Vedkommende, barnet og den andre forelderen.

Dette er en ny side av henne jeg ikke kjenner. Og jeg er skremt.

Men jeg kan jo ikke si noe som helst til ham. Da ødelegger jeg jo bare vennskapet.

Det irriterer meg noe grenseløst at han ikke innser det. Og enda mer irriterende er det at jeg er jo venn med henne også. Har kjent henne i 20 år, snart.

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143935-irriterende-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...