Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg sitter nå på jobber og teller timer. På denne tiden i morgen har jeg tatt ut egg. Forrige forsøk gikk ikke den rette veien, men nå håper vi at dette gjør det.

Alt virker så mer tilrettelagt denne gangen. Jeg har hatt alt av bivirkninger og de økte sprøytene til 150 ml, mot 112,5 forrige gang. De siste dagene har jeg hatt ømme bryster, så bare jeg kommer litt borti vorta, gjør det kjempe vondt.

Er det fler med meg med uttak og innsetting i disse dager.

Jeg har gudsjelov fått meg sykemelding ut uken fra fastlegen min, så da får jeg ihvertfall tatt det med ro.

Lykke til andre prøvere.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143969-nytt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på samme måte, følte at alt bare stemte. Men det gjorde det også og nå sitter jeg her gravid og 13+2 på vei....

Lykke til og tenk positivt!

Hei,

nå sitter jeg på rugedag 4 og jeg har hatt vondt i magen i hele helgen. Det virker som det er på hver side nede.

Ja, kanskje jeg skal skrive hva dette egnetlig handler om. Jo.... jeg var inne på ullevål på tirsdagen og tok ut egg. Forrige gang tok jeg ut den ene dagen, dagen etter ringte de fra ullevål, og sa at jeg skulle inn dagen etter dette.

Denne gangen var ejg som sagt inne på tirsdag, fikk da beskjed om at de skulle ringe meg på torsdag. Det gjorde de, men eggene hadde ikke delt seg. Fikk da beskejd om at de skulle ringe meg senere på torsdag, Eggene hadde fremdeles ikke delt seg. Men på fredag - 3 dager etter uthenting, hadde de delt seg. Men det var noe "grums" rundt egget. Legen sa at man hadde blitt gravid med dette før.

Er dette negativt eller....??

Jeg håper at dette går bra denne gangen, jeg er så klar.......

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/143969-nytt-fors%C3%B8k/#findComment-915674
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...