spray Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Jeg har hatt samleie en del ganger, men får fortsatt smerter i begynnelsen. Det kjennes ut som jeg er for trang! Dette er veldig vondt og plagsomt! hva kan det være?? 0 Siter
Mr Martyr Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 At du er for trang / han har for stor fant kanskje. Bruk LANG tid på forrspill. Du må være "klar" før han kommer inn i deg. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 At du er for trang / han har for stor fant kanskje. Bruk LANG tid på forrspill. Du må være "klar" før han kommer inn i deg. Det kan være at du er litt annspent, man er gjerne det i begynnelsen.......jeg tror at hvist du klarer og slappe helt av, så blir det mye bedre! lykke til 0 Siter
Gjest afroditex100 Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Det kan være at du er litt annspent, man er gjerne det i begynnelsen.......jeg tror at hvist du klarer og slappe helt av, så blir det mye bedre! lykke til kanskje du er litt anspent eller trenger god tid på å bli våt...men et godt tips er å smøre godt med baby olje, det er godt for dere begge 0 Siter
Gjest Dette lærte vi på den kjipe måten... Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 kanskje du er litt anspent eller trenger god tid på å bli våt...men et godt tips er å smøre godt med baby olje, det er godt for dere begge Ikke babyolje!!! Dårlig ide å bruke noe som helst fettløselig "der nede". Kan gi kjedelige infeksjoner. Bruk vannbasert glidemiddel i stedet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.