Gå til innhold

Sterk mens etter p-pillen

Anbefalte innlegg

Gjest bare litt urolig

Jeg sluttet på p-pillen forrige onsdag og fikk mensen på lørdag. Nå (fredag) blør jeg like mye på dag 6 som på første dag. Blødningene er mye kraftigere enn vanlig og det kommer også klumper med blod ut på størrelsen med et kronestykke. Er det vanlig at man blør mer når man slutter på pillen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14399-sterk-mens-etter-p-pillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare litt urolig

Det var litt rart, hvis du fortsatt blør mye, synes jeg du skal søke lege. Det er jo ikke vanlig med så rikelige blødninger på pillen. Fint at du har sjekket at du ikke er gravid, så kan du se det an litt.

Jeg tror du misforstod. Jeg har sluttet på p-pillen for godt. Er det ikke vanlig at det kommer sterkere mens da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...